زوم‌اپ: بازی و سرگرمی - قسمت دوم

یک‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در ادامه با مجموعه‌ای از بازی‌ها آشنا خواهیم شد که برای شما اوقاتی مفرح به ارمغان خواهند آورد. با بخش دیگری از زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

زوم‌اپ به صورت هفتگی و در روزهای یک‌شنبه منتشر می‌شود. در این هفته به بازی‌ها می‌پردازیم. در ادامه با ۱+۳ اپلیکیشین، همراه زومیت باشید.

Dredd vs. Zombies

Dredd vs. Zombies یک بازی شوتر سوم شخص است که در آن وظیفه حفاظت از شهر مگا‌سیتی درمقابل زامبی‌ها برعهده شما است. باید مرحله به مرحله درمقابل حملات زامبی‌ها مقاومت کرده و در این مسیر، جنگ‌افزارهای جدید خریداری کرده و آن‌ها را ارتقاء دهید. Dredd vs. Zombies دقیقاً همان‌ چیزی است که انتظارش را دارید.

Six-Guns

Six-Guns هم یک شوتر سوم شخص محسوب می‌شود که طرفداران غرب وحشی و دنیای کابوی‌های را به سمت خود جذب می‌کند. در این بازی شما نقش قهرمان اسرارآمیزی را دارید که برای انتقام گرفتن از دشمن دیرینه‌اش قانون‌شکنی کرده و دست به اسلحه‌ می‌شود. به کمک اندوخته‌هایی که در هر مرحله به دست می‌آورید می‌توانید سلاح‌های جدیدی خریداری کرده و خود را قوی‌تر از قبل کنید.

Fragger

مانند بسیاری از بازی‌های دیگر، Fragger هم درباره پرتاپ کردن و انفجار است. با این تفاوت که در این بازی علت دشمنی قهرمان داستان با دشمنان بخت‌ برگشته‌اش مشخص نیست. در هر مرحله باید با کمترین پرتاپ ممکن، دشمنان را از بین ببرید. بازی به مرور سخت‌تر شده و ذهن شما را بیشتر به چالش می‌کشد. اگر به‌دنبال یک سرگرمی برای اوقات فراغت خود هستید، Fragger یکی از بهترین گزینه‌ها است.

اپلیکیشن شما: راهت

اپلیکیشن ایرانی راهت توسط اپراتور همراه اول توسعه داده شده است. راهت به کاربران گوشی‌های اندرویدی این امکان را می‌دهد تا با اعلام موقعیت جغرافیایی خود در نقشه، آدرس صنف مورد نظرشان را در آن محدوده دریافت نمایند. برای نمونه فرض کنید کاربر به‌دنبال رستوران‌های اطراف خود می‌گردد، برای دریافت اطلاعات کافی است گزینه رستوران‌ها را انتخاب کرده و اجازه تشخیص موقعیت ازطریق GPS را به نرم‌افزار بدهد. نرم‌افزار پس از دریافت درخواست، رستوران‌های اطراف مکان جغرافیایی کاربر را در نقشه علامت‌گذاری کرده و نمایش می‌دهد.

نخستین نسخه نرم‌افزار راهت که به صورت رایگان دراختیار کاربران قرار گرفته است، نقشه شهرهای تهران، کرج، شیراز، مشهد، اصفهان، تبریز، همدان، ارومیه، رشت و اهواز را پوشش می‌دهد.در این نسخه امکان جستجو و یافتن نزدیک‌ترین مساجد، رستوران‌ها، قنادی‌ها، جایگاه‌های سوخت‌رسانی، بیمارستان‌ها و ایستگاه‌های مترو برای کاربران مهیا است. در نسخه‌های بعدی این نرم‌افزار که برای آیفون نیز تهیه خواهد شد، نقشه دیگر شهرها و امکان جستجوی سایر اصناف برای کاربران فراهم خواهد شد و کاربران با پرداخت هزینه، می‌توانند پس از بروز رسانی نرم‌افزار، از خدمات و امکانات جانبی وسیع‌تری بهره‌مند شوند.

اگر برای دانلود کردن اپلیکیشن‌ها از گوگل‌پلی، با مشکل مواجه شده‌اید، به مقاله «ساده‌ترین روش دانلود نرم‌افزار‌های اندروید از گوگل پلی برای کاربران ایرانی» مراجعه کنید.

این بازی‌ها را دانلود کنید و تجربه کاربری خود را با ما در میان بگذارید. اگر اپلیکیشن خوبی می‌شناسید آن را ازطریق آدرس app[at]zoomit.ir به ما معرفی کنید. برای بهتر شدن زوم‌اپ نظرات خود را با مطرح کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات