زوم‌اپ: اسمارت‌فونی کاربردی‌تر

دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های کاربردی آشنا خواهیم شد که برای شما مفید خواهند بود.  با بخش دیگری از زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

زوم‌اپ به صورت هفتگی و در روزهای یک‌شنبه منتشر خواهد شد. این هفته به اپلیکیشن‌های کاربردی خواهیم پرداخت. در ادامه با ۱+۳ اپلیکیشین، همراه زومیت باشید.

Basecamp

نرم‌افزارهای مبتنی بر وب و آنلاین زیادی وجود دارند که به شما در مدیریت و هماهنگ‌ نگاه داشتین تیم در پروژه کمک می‌کنند. اپلیکیشن Basecamp، یکی از شاخص‌ترین آنها محسوب می‌شود. Basecamp به اعضای تیم شما امکان می‌دهد که به صورت همزمان اطلاعات و برنامه‌های مرتبط با پروژه را ویرایش و به روز کنند. با اینکه Basecamp تنها یک اپلیکیشن مبتنی بر iOS دارد، اما به گفته وب‌سایت Basecamp، از طریق هر پلت‌فرم دیگری نیز شما قادر به استفاده از این سرویس هستید؛ کافی است به کمک مرورگر گجت خود وارد وب‌سایت Basecamp شوند. سرویس به صورت خودکار دستگاه و پلت‌فرم آن را شناسایی می‌کند.

LogMeIn

این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد که به کمک گجت خود به یک PC متصل شوید. البته به شرط آنکه نسخه PC این اپلیکیشن بر روی سیستم نصب شده باشد. وجود اپلیکیشنی برای دسترسی راه دور به رایانه در مواقعی حکم فرشته نجات را خواهد داشت!

Handy Scanner

آیا تا به حال نیازمند اسکن سریع اطلاعات شده‌اید؟  Handy Scanner برای همین کار است. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید فایل‌های خود را در سریع‌ترین زمان ممکن اسکن نموده و از آنها استفاده کنید. با Hany Scanner می‌توانید فایل‌ها را برای کاربران دیگر ایمیل نموده و یا در فضای ذخیره‌سازی ابری قرار دهید. از جزوه‌های درسی گرفته‌ تا کمیک‌های مجله، از بروشورهای تبلیغاتی تا فاکتور خرید؛ برای ثبت اطلاعات خود تنها نیازمند Handy Scanner هستید.

اپلیکیشن شما: یادگیری لغات ضروری انگلیسی با Seven Tick

به کمک اپلیکیشن ایرانی Seven Tick لغات ضروری انگلیسی را با روشی متفاوت فرا می‌گیرید. این اپلیکیشن شامل منابعی مختلفی است که بعضی از آن‌ها عبارتند از: ۵۰۴ : شامل تمام لغات ۵۰۴ لغت ضروری٬ به همراه مترادف و ۳ مثال و معنی فارسی۴۰۰ : شامل تمام لغات ۴۰۰ لغت ضروری برای آزمون تافل ٬ به همراه مترادف مثال و معنی فارسی۶۰۱ : شامل تمام لغات ۶۰۰ واژه ضروری به همراه مترادف و معنی فارسی۱۱۰۰ : شامل تمام لغات کتاب ۱۱۰۰ لغت پرکاربرد به همراه مترادف معنی فارسی و همچنین Reading

برخی از ویژگی‌های Seven Tick عبارتند از:

  • قابلیت به اشتراک گذاری لغات به همراه معنی فارسی و Readingها
  • قابلیت تنظیم ساعت و ایجاد Notification برای یادآوری تمرین‌های روزانه
  • قابلیت تنظیم زمان برای مرور کردن دروس قبل
  • قابلیت اضافه نمودن لغات مختلف به لسیت علاقه‌مندی‌ها

اگر برای دانلود کردن اپلیکیشن‌ها از گوگل‌پلی، با مشکل مواجه شده‌اید، به مقاله «ساده‌ترین روش دانلود نرم‌افزار‌های اندروید از گوگل پلی برای کاربران ایرانی» مراجعه نمایید.

این اپلیکیشن‌ها را دانلود کنید و تجربه کاربری خود را با ما در میان بگذارید. اگر اپلیکیشن خوبی می‌شناسید آن را از طریق آدرس app[at]zoomit.ir به ما معرفی کنید. برای بهتر شدن زوم‌اپ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات