زوم‌اپ: ویرایش کنید

یک‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
پس از یک وقفه ناخواسته، بخش زوم‌اپ مجدداً به روزرسانی خواهد شد. ضمن عذرخواهی از تمامی کاربران خوب زومیت، از شما دعوت می‌کنیم با بخش دیگری از زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

زوم‌اپ همانند گذشته به صورت هفتگی و در روزهای یک‌شنبه منتشر خواهد شد. در ادامه با ۱+۳ اپلیکیشین، همراه زومیت باشید.

Quickoffice

گوگل، اپلیکیشن Quickoffice را برای اندروید و iOS منتشر کرده است. اپلیکیشنی که به شما اجازه می‌دهد فایل‌های مجموعه Microsoft Office را بر روی تلفن‌هوشمند خود مشاهده و ویرایش کنید و صد البته که فایل‌‌های شما به طور خودکار در گوگل درایو ذخیره خواهند شد.

Repix

با اینکه در نگاه اول به نظر می‌رسد که ایده Repix از اپلیکیشن دوربین iOS الهام گرفته شده اما این اپلیکیشن، قدرت خود را در اندروید به خوبی نشان می‌دهد. Repix با S-Pen گلکسی نیز سازگار بود و فشار قلم را بر روی صفحه تشخیص می‌دهد. اما اگر دستگاهی مجهز به قلم نداشته باشید بازهم Repix به کمک امکانات خود، شما را راضی خواهد کرد. با داشتن Repix نیازی به Photoshop Touch نخواهید داشت.

Hipstamatic Oggl

پس از اینکه Oggl مدتی برای ویندوزفون ۸ منتشر شد، بسیاری از کاربران متوجه نواقص و کرش‌های عجیب این اپلیکیشن شدند. بعد از این اتفاق، Oggl از فروشگاه حذف شد و حالا با امکاناتی فوق‌العاده و افکت‌های فیلم و لنز متنوع بازگشته تا از کاربران خود دلجویی کند. Oggl برای نشان دادن حسن‌نیت خود علاوه بر افکت‌های تازه از سرویس‌های به اشتراک‌گذاری خوبی نیز برخوردار شده است.

اپلیکیشن شما: RoadPlex

اپلیکیشن ایرانی رودپلکس به کمک کاربر، اطلاعات جغرافیایی مناطق مختلف را اصلاح می‌کند. RoadPlex محیط جغرافیایی پیرامون کاربر را تحلیل نموده و بر اساس آن مکان‌های مختلفی را بر روی نقشه نشان می‌دهد. با انتخاب هر مکان، به پرسش‌هایی در مورد آن مکان دسترسی پیدا می‌کنید. انگشت خود را بر روی یکی از مکان‌ها نگاه داشته و با انتخاب گزینه Edit موقعیت جغرافیایی را تصحیح کنید. اگر در مکان مورد نظر قرار داشته باشید و یا قبلا در آنجا بوده‌اید و اطلاعات خوبی دارید، سعی کنید به پرسش‌های مطرح شده پاسخ دهید. به ازای هر پاسخ، امتیاز مشخصی به کاربر اختصاص می‌یابد. کاربرانی که امتیاز آنها از ۵۰۰۰ عبور می‌کند وارد قرعه‌کشی جوایز ماهیانه خواهند شد و اسم آن‌ها در لیست فعال‌ترین اعضاء ثبت می‌شود.

اطلاعات مورد استفاده در نرم افزار رودپلکس از بانک‌های اطلاعاتی متعددی گردآوری شده است و توسعه‌دهندگان این سیستم تلاش می‌کنند با همکاری سایر کاربران این اطلاعات را غنی‌تر نموده و مجددا در اختیار کاربران خود قرار دهند.

برای استفاده از این نرم افزار باید یک حساب‌کاربری ساده بسازید و موبایل شما به سرویس موقعیت‌یاب (GPS) مجهز باشد.

اگر برای دانلود کردن اپلیکیشن‌ها از گوگل‌پلی، با مشکل مواجه شده‌اید، به مقاله «ساده‌ترین روش دانلود نرم‌افزار‌های اندروید از گوگل پلی برای کاربران ایرانی» مراجعه نمایید.

این اپلیکیشن‌ها را دانلود کنید و تجربه کاربری خود را با ما در میان بگذارید. اگر اپلیکیشن خوبی می‌شناسید آن را از طریق آدرس app[at]zoomit.ir به ما معرفی کنید. برای بهتر شدن زوم‌اپ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات