گوگل هنگ‌اوت 1.3 با قابلیت ارسال SMS، MMS و اشتراک ویدئو منتشر خواهد شد

سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس شایعات مطرح شده، Hangouts که می‌توان آن را موفق‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان گوگل پس از تجربه‌ی ناموفق Google+ Messenger و Google Talk نامید، در نسخه‌ی جدید خود علاوه بر قابلیت برقراری تماس‌های متنی و صوتی دارای امکان ارسال SMS و MMS نیز می‌باشد.
تبلیغات

اخبار منتشر شده امکانات فوق‌الذکر را بخشی از ویژگی‌های نسخه‌ی 1.3 هنگ‌اوت برشمرده و امکان به‌اشتراک‌گذاری ویدئو در قالب پروتکل این اپلیکیشن را دیگر ویژگی آن نام‌بردند.

در این نسخه می‌توان برای پیامک‌های ارسال شده، Delivery نیز دریافت کرد. این قابلیت یکی از ویژگی‌های ارسال SMS در پروتکل هنگ‌اوت است که در نسخه‌ی جدید گنجانده شده. در مورد MMS نیز، هنوز اطلاع دقیقی از امکان ارسال ویدئو از طریق آن منتشر نشده است. می‌توان با فعال کردن ویژگی Auto-Retrieving به محض اتصال به شبکه‌های بی‌سیم، پیام‌های درحال انتظار را دریافت نمایید.

به احتمال بسیار زیاد، اپلیکیشن ارسال پیام‌کوتاه حداقل در گوشی‌های سری نکسوس جای خود را به Hangouts خواهد داد. اما باید برای حصول اطمینان از این مورد، منتظر ارائه اندروید کیت‌کت باشیم. هرچند نمی‌توان در مورد زمان عرضه‌ی این اپلیکیشن نیز به‌طور یقین اظهار نظر کرد، چراکه احتمال عرضه‌ی آن قبل از اندروید کیت‌کت نیز وجود دارد.

HangOutsInternal

تصویر فوق‌ از محیط این اپلیکیشن در اندروید کیت‌کت ضبط شده است که احتمال نصب این اپلیکیشن را در این نسخه از اندروید قوت می‌بخشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات