تماشا کنید: عرضه‌ی iMessage برای اندروید

سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
صبر کنید، بهتر است قبل از نصب و استفاده از این اپلیکیشن، اخطارهایی را که برخی از کارشناسان در مورد خطرات امنیتی موجود در APK استفاده شده درآن وجود دارد، در نظر بگیرید. پس در صورتی که می‌خواهید این اپلیکیشن را استفاده کنید، بهتر از مسئولیت عواقب احتمالی بعدی آن را شخصا به‌ عهده بگیرید.
تبلیغات

حالا وقت آن است تا با نحوه‌ی کار این اپلیکیشن بر روی اندروید نگاهی گذرا داشته باشیم. این اپلیکیشن جدید با نام iMessage Chat عرضه شده است که قابلیت برقراری اتصال بین پلتفرم‌های مختلف را فراهم می‌کند.

همانطور که در تصاویر ویدئویی نیز می‌توان مشاهده کرد می‌توان از طریق این اپلیکیشن که بر روی یک نکسوس 4 نصب شده است، با یک آیپاد تاچ ارتباط برقرار کرد. هنوز اطلاعی در مورد آنچه‌که در پشت صحنه برای برقراری این ارتباط انجام می‌شود، وجود ندارد، اما می‌توان این مساله را تصدیق کرد که این اپلیکیشن به‌خوبی کار می‌کند.

 Adam Bell، یکی از افرادی که در امر جیل‌بریک سیستم‌عامل‌های اپل، تبحر دارد، کدی را منتشر کرده که در آن نشان از تغییر کد iMessage در مک مینی دارد.

iMessageCode

می‌توان تا زمانی که یکی از توسعه دهندگان رسمی، این اپلیکیشن را بصورت رسمی ارائه دهد، بصورت محتاطانه از این اپلیکیشن استفاده کرد. هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن را از اینجا دانلود کنید.

Suarik نیز عقیده‌ی خود را در مورد این اپلیکیشن در صفحه توئیتر خود، چنین بیان کرده است:

A 3rd-party iMessage app was just released on Android; I believe all data sent from/to Apple is resent to/from China for processing: beware.— Jay Freeman (saurik) (@saurik) September 24, 2013
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات