Photowerks، اپلیکیشنی به عنوان گالری عکس به همراه آلبوم‌های هوشمند

دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
اپلیکیشن پیش‌فرض عکس‌ها در iOS، بسیار مینیمال و ساده طراحی شده، اما با وجود اینترفیس کاربردی و مناسب، امکانات فراوانی را در خود جای نداده است. اگر شما هم به دنبال اپلیکیشنی جایگزین برای سر و سامان دادن به مجموعه تصاویر خود هستید، Photowerks برای شما ساخته شده است.
تبلیغات

ظاهر این اپلیکیشن به برنامه‌ی اصلی iOS بسیار شبیه است، اما در عمل شاهد کارایی بهتری هستیم. کافی است وارد برنامه شده و منوی آن را باز کرده تا متوجه شوید. می‌توانید تمام تصاویر خود را بر اساس تاریخ یا محل ثبت عکس بر اساس شهر، ایالت، کشور، مدل دوربین یا حتی افکت‌های استفاده شده مرتب کنید.

با کمک آلبوم‌های هوشمند می‌توانید فاکتورهای خود را تعیین کنید. به طور مثال، برای مشاهده‌ی یکجای عکس‌های شهر اصفهان که در ماه آبان و با دوربین نیکون گرفته‌اید، می‌توانید از آلبوم‌های هوشمند استفاده کنید. عکاسانی که از آیفون استفاده کرده و صدها تصویر گوناگون را بر روی تلفنشان ذخیره می‌کنند، می‌دانند این امکانات چقدر می‌توانند کاربردی باشند. گزینه‌های به اشتراک گذاری نیز عبارتند از ایمیل، فیسبوک و توییتر.

البته یک ایراد هم به آن وارد است: Photowerks نمی‌تواند به تصاویر به اشتراک گذاشته شده در Photo Stream دسترسی داشته باشد.

در کل می‌توان این اپلیکیشن را بهترین جایگزین برای برنامه‌ی پیش فرض سیستم عامل دانست که هم رایگان است، هم امکانات بسیاری دارد.

حجم: 5.1 مگابایت/  قیمت: رایگان/ دانلود از اپ استور

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات