Rapportive: اطلاعات بیشتری از مخاطبان جیمیل خود بدست آورید

شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
وقتی در حساب جیمیل خود، ایمیل دریافتی از یکی از مخاطبانتان را باز می‌کنید، ترجیح می‌دهید در قسمت راست صفحه تبلیغات خسته کننده‌ی گوگل را ببینید یا تمامی اطلاعات اجتماعی مخاطب مورد نظر را؟ Rapportive که یک افزونه مرورگر است، تمامی اطلاعات و آخرین فعالیت‌های اجتماعی و آنلاین آن‌ها را در کنار صندوق دریافت نامه‌ها به نمایش درمی‌آورد و شما می‌توانید بدون خروج از صفحه جیمیل، تمامی فعالیت‌های دوستانتان در شبکه‌های اجتماعی را دنبال کنید.
تبلیغات

این افزونه با کروم، فایر فاکس، سافاری و Mailplane کار می‌کند. اسکرین شات‌هایی که در ادامه مشاهده می‌کنید، از مرورگر کروم گرفته شده است. پس از نصب افزونه کافی است، یکبار از حساب کاربری خود در جیمیل خارج شده و دوباره وارد شوید. می‌بینید که تغییرات صورت گرفته و اکنون در قسمت راست صفحه به جای تبلیغات گوگل، پنل Rapportive قرار گرفته است.

1

می‌توانید از درون پنل به حساب‌های فیس بوک، لینکداین، توییتر، حساب Vimeo یا گوگل+ خود وارد شده و اینجا است که قسمت جالب کار شروع می‌شود.

حالا وقتی ایمیل دریافت شده از یکی از دوستانتان را باز کنید، می‌بینید که علاوه بر اطلاعات عمومی او، آخرین پست‌هایش در فیس بوک یا لینکداین و توییت هایش در توییتر قابل مشاهده‌اند.

2

به کمک این افزونه، صفحه جیمیل شما به یک محیط تعامل پذیر و مملو از اطلاعات تبدیل می‌شود. می‌توانید آخرین فعالیت‌های اجتماعی دوستانتان را از داخل خود حساب جیمیل دنبال کرده یا تنها با یک کلیک به صفحه اختصاصی‌شان وارد شوید. می‌توانید به توییت‌های‌شان جواب داده، ری-توییت کنید یا روی پست‌های فیس بوک نظر بگارید.

این افزونه جدید نیست ولی اگر از آن دسته از افراد هستید که ایمیل‌های زیادی دریافت کرده و هر روز زمان قابل توجهی را در حساب جیمیل‌تان می‌گذرانید، Rapportive برای شما است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات