دانلود کنید: فایل نصب اپلیکیشن دوربین گوشی Motorola Moto X برای گوشی‌های اندرویدی

یک‌شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۳
مطالعه 1 دقیقه
اگر به خاطر داشته باشید، هفته گذشته در مورد محیط اپلیکیشن دوربین گوشی موتو ایکس موتورولا و همچنین نحوه کارکردن با آن نوشتیم؛ حال فایل نصب این اپلیکیشن برای گوشی‌های اندرویدی منتشر شده است. علاقه‌مندان می‌توانند از این اپلیکیشن در گوشی‌های اندرویدی خود نیز استفاده نمایند.
تبلیغات

اپلیکیشن دوربین گوشی موتو ایکس موتورولا قابلیت نصب بر روی تمامی گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید را دارد؛ اما به نظر می‌رسد که در بعضی از گوشی‌ها نمی‌توان از تمامی قابلیت‌های آن استفاده نمود.

اما جای نا امیدی نیست زیرا برای مثال، این اپلیکیشن بر روی گوشی نکسوس 4 گوگل که مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه 4.2.2 است، به خوبی و بدون کوچکترین مشکلی کار می‌کند.

کار کردن با این اپلیکیشن بسیار ساده است، به عنوان مثال برای وارد شدن به محیط اپلیکیشن، کافیست تنها گوشی را در دست گرفته و شروع به تکان دادن آن به سمت جلو و عقب کنید، در این حال به صورت خودکار وارد محیط اپلیکیشن خواهید شد.

اگر تمایل دارید که از اپلیکیشن دوربین موتو ایکس، در گوشی اندرویدی خود استفاده نمایید، کافیست به این آدرس مراجعه کرده و فایل نصب 1.3 مگابایتی آنرا دانلود نمایید.

چنانچه موفق به نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی خود شدید، خوشحال خواهیم شد تا نظرات شما را در مورد آن بدانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات