Listacular، ابزاری مفید برای ایجاد فهرست وظایف منعطف با پشتیبانی از حرکات دست

پنج‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
برنامه‌های زیادی برای ایجاد فهرست کارها یا به اصلاح To-Do به خصوص برای گوشی هوشمند آیفون وجود دارد، اما Listacular ابزاری جدید برای این مهم است که دارای ظاهری زیبا، قابلیت همگام‌سازی با سرویس ابری دراپ‌باکس، ویرایش فهرست‌های مشترک و دیگر قابلیت‌های منعطف و کاربردی است. برای آشنایی بیشتر این مطلب زومیتی را از دست ندهید.
تبلیغات

به محض نصب و اجرای برنامه Listacular، کافی است علامت بعلاوه‌ای که در قسمت بالا سمت راست قرار دارد را بزنید تا فهرست یا موردی جدید ایجاد شود. زمانی که مورد جدیدی می‌سازید، ردیف تازه‌ای در بالای صفحه‌کلید ایجاد می‌شود که امکان افزودن کادر انتخاب (چک باکس)، نقطه‌ی درشت یا درج به صورت صرفاً متنی را در اندازه‌های گوناگون میسر می‌سازد. حتی می‌توانید موارد را به صورت تو رفته درج نمایید که برای استفاده‌ی دراز مدت و اشاره به موضوعات مرتبت مناسب‌تر است.

می‌توانید پس از انجام کارها، آن‌ها را به سمت راست حل داده و به عنوان وظایف انجام شده نشان‌گذاری نمایید. در صورتی که دوباره آن‌ها را به سمت راست حل دهید، این موارد پاک می‌شوند. یا اگر آن‌ها را به سمت چپ حل دهید، به عنوان وظایف با تأخیر و انجام نشده همراه با زنگ هشدار باقی می‌مانند. گرچه این موارد کاربر را به یاد قابلیت‌های برنامه‌ی مدیریت پست الکترونیکی Mailbox می‌اندازد، با این حال پشتیبانی از حرکات دست ایده‌ی بسیار خوبی است.

Listacular-Is-A-Gesture-Controlled-Powerful-To-Do-App-For-iPhone-620x330

حرکت دست جدیدی هم برای قابلیت همگام‌سازی در نظر گرفته شده است؛ می‌توانید با حرکت دادن فهرست خود به سمت پایین، آن را در فایلی متنی در سرویس ابری دراپ‌باکس همگام نمایید. اگر این فایل را با دوستانی که از دراپ‌باکس استفاده می‌کنند به اشتراک بگذارید، آن‌ها می‌توانند از این فهرست در برنامه‌ی Listacular خود بهره ببرند. چنین کاری به خصوص در زمان انجام کارهای گروهی مناسب است؛ یا اینکه می‌توانید از همسر عزیز دل بخواهید فهرست خرید [کمر شکن] را از این طریق برایتان بفرستد تا دیگر دلیل یا بهانه‌ای برای فراموشی نداشته باشید!

از همه این موارد مهم‌تر، برنامه‌ی Listacular رایگان است و می‌توانید آن را به سادگی از اپ‌استور دریافت کنید. با این حال اگر قدری سر کیسه را شل کرده و 2.99 دلار بپردازید، می‌توانید بیش از 3 فهرست هم‌زمان داشته باشید.

این برنامه جالب و البته کاربردی را می‌توانید از اینجا بارگذاری کنید.

نظر شما در مورد این نرم‌افزار جالب چیست؟ آیا شما از نرم‌افزارهای برنامه‌ریزی شخصی و لیست انجام وظایف استفاده می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات