Pixtr : اپلیکیشینی که صورتتان را مانند یک آیینه جادویی، زیباتر نشان می‌دهد

دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در اپ‌ استور iOS و گوگل پلی اندروید، هزاران اپلیکیشن عکس‌برداری متنوع می‌توان یافت که همه، اهداف مشترکی را دنبال می‌کنند: بهبود کیفیت عکاسی، ویرایش تصاویر و اعمال افکت‌های رنگارنگ. یکی از جدیدترین نمونه‌های معرفی شده Pixtr است که با قابلیت های فراوان و شگفت‌انگیز خود، بدون هیچ‌گونه تنظیمات اضافه یا گزینه‌های گیج‌کننده‌‌ای، چهره شما را جوان‌تر، زیباتر و بی‌نقص‌تر می‌کند. در ادامه مطلب با معرفی این اپلیکیشن جالب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

Pixtr با استفاده از ویژگی تشخیص چهره پیشرفته خود، به اسکن و بررسی تمامی عکس پرداخته و سپس با در نظر گرفتن مشخصات فردی شما از قبیل جنسیت، سن و رنگ مو، اصلاحات مورد نظر را انجام می‌دهد. بینی‌تان را کوچک‌تر کرده و چین و چروک ها را از بین می‌برد. ابروهایتان را اصلاح و مشکلات ناشی از عکاسی نادرست یا کاستی‌های دوربین را کاملا محو می‌کند.

pixtr-Demo

استفاده از این اپلیکیشن رایگان بسیار آسان است. تنها کافی است برنامه را اجرا و عکس دلخواه‌تان را انتخاب کنید. حالا به Pixtr اجازه دهید تا باقی عملیات را برایتان انجام دهد. مطمئن باشید که تغییرات صورت گرفته بسیار زیرکانه بوده و تنها یک استاد واقعی می‌تواند آن ها را تشخیص دهد!

این اپلیکیشن، فعلا تنها در بازار برنامه‌های کاربردی اپل موجود است و کاربران اندروید باید اندکی بیشتر شکیبایی پیشه کنند.

دانلود اپلیکیشن Pixtr از آیتونز

نظر شما درباره عملکرد این برنامه چیست؟ آیا برنامه های مشابهی را سراغ دارید؟ لطفا تجربیات خود را با ما و کاربران زومیت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات