اپلیکیشن جیمیل iOS بروز شد، امکان حرکت بین پیام‌ها از طریق لمس صفحه از یک سمت به سمت دیگر میسر گردید

چهارشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۹
مطالعه 1 دقیقه
گوگل نسخه 2.1 اپلیکیشن جیمیل برای iOS را منتشر کرد و یکی از مواردی که مدت‌ها است کاربران به دنبال آن بودند را به جیمیل اضافه کرد. در Gmail 2.1 شما می‌توانید بدون نیاز به بازگشتن به صفحه مربوط به صندوق پستی و زمانی که در حال مشاهده یک نامه هستید تنها با لمس صفحه و حرکت دست از یک سمت به سمت دیگر بین ایمیل‌های موجود در صندوق پستی خود حرکت کنید.
تبلیغات

گوگل در نسخه 2.1 جیمیل، مشکلات گزارش شده در نسخه 2 را مرتفع نموده و علاوه بر آنها، امکان حرکت بین نامه از طریق لمس صفحه را میسر کرده است، درست شبیه قابلیتی که پیش از این در جیمیل تحت اندروید نیز وجود داشت. به این ترتیب حرکت بین نامه‌ها که بسیاری از کاربران نسبت به آن شکایت داشتند در جیمیل iOS مرتفع شده است.

گوگل علاوه بر این چند تغییر مثبت دیگر را نیز اعمال نموده تا حرکت بین قسمت‌های مختلف برنامه آسان‌تر شود. به عنوان مثال در نسخه جدید جیمیل شما راحت‌تر می‌توانید چند پیغام را انتخاب کنید، دکمه‌های مربوط به حذف و آرشیو نامه‌ها نیز در منوی بالا جای گرفته‌اند. این منو دارای قابلیت‌های دیگر مانند برچسب‌گذاری، انتقال نامه‌ها به پوشه‌های مختلف نیز می‌باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات