چند روز پس از مرگ اسکایپ، پیامرسان ناشناس مایکروسافت آپدیت مهمی دریافت کرد
پس از سالها سکوت و فراموشی، مایکروسافت در سال ۲۰۲۴ با افزودن هوش مصنوعی کوپایلت به پیامرسان GroupMe، جان دوبارهای به این اپلیکیشن بخشید. حالا در جدیدترین بهروزرسانی GroupMe، این اپ به قابلیت تولید تصویر با مدل جدید کوپایلت 4o مجهز شده است.
از این پس در هر گفتوگوی گروهی GroupMe، میتوانید Copilot@ را منشن کنید و دستور دلخواهتان را بدهید. مثلاً میتوانید از او بخواهید عکس سلفی را به سبک جلد آلبوم گروههای پسرانهی دهه ۲۰۰۰ دربیاورد یا تصویری از قهوهتان را به نقاشی عصر رنسانس تبدیل کند. تصویر خلاقانهای در ذهن دارید؟ کافی است آن را در چت آپلود کنید و از کوپایلت بخواهید اجرایش کند.
بر اساس پست وبلاگی GroupMe، کوپایلت اکنون میتواند در برنامهریزی سفرها، بررسی صحت اطلاعات، نگارش ایمیلهای گروهی، حتی کمک به انجام تکالیف یا ایدهپردازی برای پادکستهای جدید نقش داشته باشد. البته باید توجه داشت که این هوش مصنوعی فقط زمانی واکنش نشان میدهد که بهطور مستقیم در چت منشن شود.
GroupMe که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد، خیلی زود به مالکیت اسکایپ درآمد و سپس همراه با اسکایپ به بخشی از امپراتوری مایکروسافت تبدیل شد. بااینحال، اپلیکیشن مورد اشاره سالها بدون تغییر چشمگیر رها شده بود تا اینکه در ۲۰۲۴ با بهروزرسانی بزرگ و افزودهشدن هوش مصنوعی، روح تازهای گرفت. اکنون این روند با پشتیبانی از تولید تصویر، وارد مرحلهی جدیدی شده است.
آیا به ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ خود نیاز دارید؟ روش سادهای برای انجام این کار روی گوشیهای سامسونگ وجود دارد.
مطالعهی جدید برپایه GPS نشان میدهد که آفریقای جنوبی بین سالهای ۲۰۱۲ تا ۲۰۲۰ بهطور پیوسته بالا آمده و خشکسالی عامل احتمالی آن است.
شما میتوانید با ساخت NFT از آثار هنری خود در شبکهی بلاک چین، نهتنها آنها را جاودانه کنید، بلکه از فروش آنها درآمد داشته باشید.
در این مطلب شرایط، مدارک، مراحل و همه آنچه باید درباره وام فرزند آوری در سال ۱۴۰۴ بدانید، برایتان توضیح داده شده است.
در بازهی قیمتی زیر ۲۰ میلیون تومان کدام گوشیهای سامسونگ ارزش خرید بالاتری دارند؟ در این راهنمای خرید برای انتخاب بهتر به شما کمک خواهیم کرد.
در مقالهی پیشرو با روشهای دسترسی به سطل آشغال گوشی سامسونگ و برگرداندن فایلها از این طریق آشنا میشویم.
روانشناسی تاریک استفاده از دستکاری ذهن، متقاعدسازی و اجبار به صورتی است که به مخاطب آسیب میزند. با مبحث روانشناسی تاریک بیشتر آشنا شوید.