نسخه آیفون مرورگر اج شبیه سافاری می‌شود

چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱
مطالعه 1 دقیقه
گوشی آیفون در دست با لوگوی مایکروسافت اج روی صفحه با پس زمینه سفید
مایکروسافت برای بهبود تجربه‌‌ی کاربری نسخه‌ی iOS اج، نوار آدرس‌ این مرورگر را به پایین صفحه انتقال داد.
تبلیغات

مایکروسافت نوار آدرس مرورگر اج را با الهام از سافاری به پایین صفحه برده است؛ البته کاربران همچنان می‌توانند درصورت تمایل، نوار آدرس را به بالای صفحه انتقال دهند.

انتقال نوار آدرس نسخه‌ی iOS مرورگر اج به پایین صفحه برای کاربرانی کاربردی است که با یک دست با گوشی خود کار می‌کنند. دسترسی به بالای صفحه در مدل‌های پرو مکس و مکس آیفون هنگام استفاده با یک دست کمی دشوار به‌نظر می‌رسد و مایکروسافت با تغییر مذکور انجام این کار را برای کاربران اج آسان‌تر کرده است.

مرورگر مایکروسافت اج روی آیفون با نوار آدرس در پایین صفحه

به‌روزرسانی جدید مایکروسافت اج در حالی ارائه می‌شود که گوگل نیز در اقدامی مشابه، نوار آدرس نسخه‌ی iOS مرورگر کروم را به پایین صفحه انتقال داده است. این ویژگی هنوز دردسترس کاربران اندروید کروم قرار نگرفته است. این تصمیم باعث شد بسیاری از کاربران اندروید از گوگل گلایه کنند. به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت نیز مسیری مشابه را در پیش گرفته و امکان جابه‌جایی نوار آدرس مرورگر اج را فعلاً برای کاربران گوشی آیفون ارائه داده است.

به‌نوشته‌ی MSPoweruser، مایکروسافت درباره‌ی اینکه ویژگی انتقال نوار آدرس اج به پایین صفحه برای کاربران اندروید نیز ارائه خواهد شد، رسماً توضیحی نداده است؛ اما درحال‌حاضر اکثر مرورگرهای اندروید ازجمله فایرفاکس و سامسونگ اینترنت این قابلیت را دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات