پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید با این قابلیت‌ها تلگرام و واتساپ را به چالش می‌کشد

شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
لوگو گوگل مسیجز / Google Messages در پس زمینه قابلیت‌ها
اپلیکیشن گوگل مسیجز به‌زودی ویژگی‌های زیادی را دریافت می‌کند تا رقیب بهتری برای پیام‌رسان‌های محبوب باشد.
تبلیغات

اپلیکیشن پیام‌رسان پیش‌فرض گوگل مانند تمامی سرویس‌های دیگر این شرکت همواره در حال دریافت ویژگی‌های آزمایشی زیادی است. چند قابلیت جدید گوگل مسیجر شامل اصلاح صفحه‌ی جزئیات تماس، بازطراحی فیلد متن، فوتوموجی و جفت‌شدن حساب گوگل می‌شود.

چندین ویژگی دیگر نیز اضافه‌ شده‌اند که یکی از آن‌ها هوش مصنوعی جمنای در گوگل مسیجز است. شما می‌توانید با جمنای صحبت کنید و جواب‌های جمنای در گوگل مسیجز به‌طور مختصر نمایش داده می‌شوند. همچنین می‌توانید به افزونه‌های جمنای و ابزار تولید تصویر دسترسی داشته باشید.

جمنای در گوگل مسیجز

گوگل ویژگی Voice Moods را معرفی کرده است. این قابلیت شامل ۹ تم انیمیشنی می‌شود که برای ابراز بهتر احساس به پیام صوتی اضافه می‌شوند.

تغییر بزرگ‌تر پیام صوتی، رابط کاربری ویژه برای فرستادن پیام صوتی با گزینه‌های بیشتر‌ و حذف نویز است. در حال حاضر، تنها گزینه‌ی این رابط کاربری، فشار طولانی برای ضبط صدا محسوب می‌شود.

ویژگی‌های جدید ضبط صدا در گوگل مسیجز

تغییر بعدی، تم رنگی حباب و پس‌زمینه‌ی چت با ۹ گزینه‌ی رنگی است. این تم برای دو طرف مکالمه هماهنگ می‌شود.

تم رنگی گوگل مسیجز

با قابلیت پروفایل، عکس و اسمی که انتخاب می‌کنید به کاربران دیگر در گوگل مسیجز نشان داده می‌شود. عکسی که خودتان برای طرف مقابل انتخاب کرده‌اید، با عکس پروفایلی که او تنظیم کرده است جایگزین می‌شود؛ اما اسمی که ذخیره کرده‌اید تغییر نخواهد کرد.

پروفایل گوگل مسیجز

ویژگی جدید دیگر گوگل مسیجز، Screen Effects است که شامل ۱۵ مورد خواهد بود اما تا به حال دو مورد آن را مشاهده کرده‌ایم.

Screen Effects در گوگل مسیجز

ویژگی Magic Compose در گوشی گوگل مدل پیکسل ۸ پرو و گلکسی ‌S24 پیشنهادها و بازنویسی‌های پیام را در گوشی انجام می‌دهد تا بتوانید پیامک‌های بهتری بفرستید.

Magic Compose در گوگل مسیجز

در اواخر سال گذشته، گوگل پس‌زمینه‌ی مکالمات RCS را آزمایش کرد. این طرح شامل دایره‌ها و حباب‌هایی است که روی هم قرار گرفته‌اند و مکالمات را پویا می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات