یکی از جنجالی‌ترین اپلیکیشن‌های امسال بازطراحی می‌شود

شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
لوگو Beeper به رنگ گلبهی و بنفش روی پس زمینه ای که از تعدادی لوگو Beeper تشکیل شده
نسخه‌ی اندروید Beeper به‌زودی با ظاهر بازطراحی‌شده، سازگاری بهتر با حالت تبلت و تغییرات کاربردی دیگر از راه می‌رسد.
تبلیغات

Beeper پس‌ از مشکلات متعددی که برای اپلیکیشن Beeper Mini ایجاد شد، اکنون درحال بازطراحی نسخه‌ی کامل برنامه‌ی مذکور است و قصد دارد آن را با ویزگی‌های مورد انتظار کاربران منتشر کند.

اریک میگیکوفسکی، بنیانگذار بیپر، خبر بازطراحی کامل نسخه‌ی اندرویدی بیپر مینی را با انتشار پستی در ایکس (توییتر سابق) اعلام کرد. ظاهر جدید، برخی از عناصری را که از بیپر مینی حذف شده بود به نسخه‌ی کامل برنامه بازمی‌گرداند و از طراحی مدرن‌تر بهره خواهد برد.

نکته‌ی جذاب اینکه بیپر برخی قابلیت‌هایی که بسیاری از کاربران انتظارش را داشتند، به نسخه‌ی اندرویدی برنامه‌ی خود اضافه کرده است و ازجمله می‌توان به موارد ساده‌ای مثل حالت تیره‌ی مخصوص نمایشگر اولد، پشتیبانی از حباب‌های چت و همچنین سازگاری با حالت چندصفحه‌ای در تبلت‌ سامسونگ، تبلت شیائومی و سایر تبلت‌های اندرویدی اشاره کرد.

طبق اعلام میگیکوفسکی، نسخه‌ی جدید بیپر اندروید از نظر سرعت بارگذاری نیز پیشرفت زیادی داشته است و چت‌ها را به‌سرعت باز می‌کند. همچنین می‌توان شبکه‌های اجتماعی مختلف را به‌طور مستقیم به این برنامه اضافه کرد یا تغییر داد؛ قابلیتی که درحال‌حاضر فقط روی نسخه‌ی دسکتاپ ارائه می‌شود.

ویژگی کاربردی دیگر در نسخه‌ی جدید بیپر اندروید، بهبود بخش جست‌وجو است و اکنون به کاربران اجازه می‌دهد علاوه‌بر امکان جست‌وجوی پیام‌ها در مکالمات فردی، پیام مورد نظر را در تمام شبکه‌های اجتماعی متصل نیز جست‌وجو کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات