آپدیت ۲۰۲۴ واتساپ با ۴ قابلیت هیجان‌انگیز از راه رسید

چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
آیکون لوگو واتساپ WhatsApp واتس اپ در آیفون با ذره بین
جدیدترین به‌روزرسانی واتساپ چهار فرمت متنی به این پیام‌رسان اضافه می‌کند.
تبلیغات

چهار فرمت متنی جدید به واتساپ اضافه شده‌اند تا کاربران این پیام‌رسان بتوانند به شیوه‌ی بهینه‌تری با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. براساس بیانیه‌ی مطبوعاتی متا، کاربران واتساپ حالا می‌توانند فهرست‌های نقطه‌ای و شماره‌دار، نقل‌قول‌های بلوکی و کدهای درون‌خطی برای یک‌دیگر بفرستند.

قابلیت‌های جدید واتساپ برجسته‌کردن بخش‌هایی از متن یا سامان‌دهی به پیام‌ها را ساده‌تر می‌کنند. به‌لطف این ویژگی‌ها، می‌توانید متن‌های طولانی را از حالت خسته‌کننده‌بودن خارج کنید.

آیکون قابلیت های متنی جدید واتساپ در آپدیت ۲۰۲۴
لیست میانبر فرمت های متنی واتساپ

توسعه‌ی فرمت‌های متنی جدید واتساپ از مدت‌ها پیش شروع شد و حالا برای کاربران نسخه‌ی اندروید، گوشی آیفون، وب و مک بوک دردسترس قرار دارند. قابلیت‌های یادشده فقط به چت‌های عادی محدود نیستند و برای کانال‌ها نیز دردسترس قرار می‌گیرند.

واتساپ تا قبل از به‌روزرسانی جدید هم قابلیت‌هایی مثل پررنگ‌ و کج‌ کردن کلمات یا خط‌کشیدن زیر آن‌ها را داشت و حالا فرمت‌های متنی‌اش کامل‌تر از همیشه هستند.

واتساپ برای سهولت دسترسی به قابلیت‌های جدید، میان‌برهایی برای آن‌ها در نظر گرفته است. برای دسترسی به فهرست‌های نقطه‌ای یا همان بولت‌پوینت باید علامت «-» را در ابتدای فهرست بگذارید و یک بار اسپیس بزنید.

برای دسترسی به فهرست شماره‌دار، باید یک عدد و نقطه و سپس اسپیس بگذارید (نمونه: .۱)؛ قابلیت نقل‌قول‌های بلوکی و کدهای درون‌خطی به‌ترتیب با تایپ «<» و «`» در ابتدای متن دردسترس هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات