پخش زنده مسابقات پریمیر لیگ و لالیگا؛ اپلیکیشن Apple Sports برای آیفون رونمایی شد

چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن اپل اسپورتس / Apple Sports روی آیفون نمای جلو
جدیدترین اپلیکیشن اپل که Apple Sports نام دارد، مخصوص دنبال‌کردن مسابقات ورزشی لیگ‌های بزرگ است.
تبلیغات

اپل ساعاتی پیش اپلیکیشن جدیدی به نام Apple Sports را رونمایی کرد تا کاربران گوشی آیفون بتوانند امتیاز بازی‌ها، آمار تیم‌ها، بخت برنده‌شدن در شرط‌بندی و... را در برخی از لیگ‌های بزرگ ورزشی پایش کنند.

براساس بیانیه‌ی مطبوعاتی اپل، اپلیکیشن جدید Sports از لیگ‌هایی مثل NBA ،NHL ،NCAA ،‌MLS، پریمیر لیگ، بوندسلیگا، لالیگا، لیگ یک و سری آ پشتیبانی می‌کند. اپل می‌گوید که بعدا لیگ‌های دیگری ازجمله MLB و NFL و WNBA به اپلیکیشن جدیدش اضافه خواهند شد.

نرم‌افزار جدید اپل در حالی منتشر می‌شود که این شرکت در چند وقت اخیر حضورش را در حوزه‌ی ورزش‌های زنده گسترش داده است. این شرکت در سال ۲۰۲۳ سرویس استریم MLS Season Pass را برای پخش مسابقات فوتبال آمریکایی معرفی کرد و از سال ۲۰۲۲ مشغول پخش برنامه‌ی Friday Night Baseball بوده است.

اپلیکیشن Apple Sports ارتباطات نزدیکی با سرویس‌های استریم محتوای ورزشی دارد و به کاربران امکان می‌دهد مستقیماً وارد اپل تی‌وی پلاس یا سایر سرویس‌ها شوند و بازی‌ها را زنده ببینند.

Apple Sports از شرط‌بندی پشتیبانی نمی‌کند و کاربر درصورت تمایل می‌تواند سراغ فعال‌سازی جزئیات مربوط‌ به سرویس‌های شرط‌بندی برود. اپلیکیشن Apple Sports هم‌اکنون در کشورهای ایالات متحده و کانادا و بریتانیا برای دانلود دردسترس است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات