نرم‌افزار «سامسونگ تی‌وی پلاس» با قابلیت‌های جدید بازطراحی شد

شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
صفحه‌ی اصلی در سامسونگ تی وی پلاس
نرم‌افزار تی وی پلاس سامسونگ با به‌روزرسانی بزرگی همراه شده است که قابلیت‌های بیشتری به تلویزیون‌های هوشمند این شرکت می‌آورد.
تبلیغات

براساس اطلاعیه‌ی سامسونگ تی وی پلاس که در ۲۴ کشور منتشر می‌شود، اکنون به‌روزرسانی مهمی دریافت کرده که بهبودهای رابط کاربری و ویژگی‌های جدید را معرفی می‌کند و هدف آن، آسان‌تر پیدا کردن محتوا و بهبود تجربه‌ی کاربری در تلویزیون است.

اگر شرکت کره‌ای تصمیم به انتشار پستی برای اعلام این به‌روزرسانی گرفته، به این معنی است که این به‌روزرسانی بسیار اهمیت دارد و با توجه به لیست تغییرات تأییدشده توسط سامسونگ، به نظر می‌رسد که آپدیت بزرگی باشد.

بارزترین تغییر اعمال‌شده در این به‌روزرسانی، صفحه‌ی اصلی هوم بازطراحی شده است که اکنون علاوه بر عناوین محبوب و محتوای اخیراً تماشاشده، نمای کلی از محتوای موجود برای مشاهده را ارائه می‌دهد.

به‌روزرسانی سرویس تی وی پلاس سامسونگ با ظاهر جدید

رابط کاربری به‌روزرسانی شده دسته‌بندی‌های جدیدی را در سمت چپ صفحه اصلی نمایش می‌دهد که شامل بخش‌هایی مانند Live TV، Movies / TV Shows، Music، Kids and Settings می‌شود.

علاوه‌براین، تب جدیدی مخصوص هر کشور براساس محتوای منتشرشده در همان کشور برای پاسخگویی به سلیقه‌ و نیاز کاربران اضافه شده؛ مثلاً تب موسیقی برای کشورهای آمریکا و نیوزیلند و تب اخبار برای کشورهایی مانند هند اضافه شده است.

جدیدترین آپدیت تی وی پلاس، قابلیت‌ها و ویژگی‌های VOD این سرویس را گسترش می‌دهد. کاربران می‌توانند از طریق راهنمای کانال به VOD برای پخش آنی برنامه‌های منتخب دسترسی داشته باشند، بدون اینکه لازم باشد منتظر آمدن یک قسمت خاص در کانال بمانند.

همین‌طور با ویژگی More Like This، کاربران تی وی پلاس پیشنهادهای محتوا را براساس تاریخچه‌ی مشاهدات خود دریافت خواهند کرد.

جدیدترین به‌روزرسانی Samsung TV Plus نسخه‌ی ۵٫۲، روی تمامی مدل‌های هوشمند تلویزیون‌ سامسونگ که در سال ۲۰۱۹ یا بعد از آن عرضه شده‌اند، در دسترس خواهد بود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات