با ویژگی جدید واتساپ به‌زودی می‌توانید استیکرها را راحت‌تر و سریع‌تر پیدا کنید

یک‌شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
واتساپ
نسخه‌ی آزمایشی واتساپ، ویژگی جدیدی برای پیشنهاد دادن استیکر ارائه می‌دهد و انتظار داریم این قابلیت به‌زودی در نسخه‌ی استاندارد برنامه نیز منتشر شود.
تبلیغات

واتساپ قصد دارد به‌روزرسانی جدیدی منتشر کند که شامل ویژگی‌های جدیدی مثل پیشنهاد استیکر خواهد بود. این آپدیت با شماره نسخه‌ی ۲٫۲۳٫۱۴٫۱۶ شناخته می‌شود و درحال‌حاضر روی نسخه‌ی بتای واتساپ اعمال شده است.

استیکرها برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ به واتساپ اضافه شدند تا کاربران این پلتفرم بتوانند احساسات خود را در چت‌ها، بهتر به دیگران منتقل کنند. علاوه‌براین امکان دانلود و نصب بسته‌های استیکر دردسترس کاربران این پیام‌رسان قرار گرفت.

روش عملکرد قابلیت پیشنهاد استیکر واتساپ

کاربران نسخه‌ی بتای واتساپ با نصب به‌روزرسانی جدید این برنامه، در بالای صفحه‌کلید نماد جدیدی مشاهده می‌کنند که استیکرهای مرتبط با ایموجی ثبت‌شده در جعبه‌ی پیام را نمایش می‌دهد و بدین‌ترتیب پیدا کردن و ارسال استیکرهای مختلف آسان‌تر خواهد شد.

برای آزمایش ویژگی جدید واتساپ توصیه می‌شود بسته‌ی استیکر Cuppy را از فروشگاه داخلی استیکرهای واتساپ دانلود و ایموجی موردنظرتان را در جعبه‌ی پیام درج کنید. اگر ویژگی پیشنهاد استیکر برای حساب شما فعال باشد، می‌توانید با استفاده از این قابلیت، استیکر موردنظرتان را به‌سرعت پیدا و ارسال کنید.

قابلیت پیشنهاد استیکر واتساپ

ویژگی پیشنهاد استیکر واتساپ با توجه‌ به افزایش تعداد بسته‌های استیکر برای این اپلیکیشن، بسیار کاربردی خواهد بود. بدون قابلیت مذکور، پیدا کردن استیکر موردنظر میان تعداد زیاد بسته‌های نصب‌شده واقعاً چالش‌برانگیز خواهد بود و درواقع به‌روزرسانی جدید واتساپ باعث می‌شود به‌میزان درخورتوجهی در زمان خود صرفه‌جویی کنید. این قابلیت با استیکر‌های شخص‌ ثالث نیز سازگاری دارد.

به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، قابلیت پیشنهاد استیکر طی روزهای آینده به‌تدریج برای کاربران نسخه‌ی استاندارد واتساپ نیز دردسترس قرار خواهد گرفت. این پیام‌رسان همچنین درحال کار روی ویژگی فیلتر فهرست گفت‌وگوها، ظاهر مدرن‌تر برای هشدارها و امکان اشتراک‌گذاری ویدیو با کیفیت بالاتر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات