مسیریاب نشان در آستانه نوروز ۱۴۰۲ با قابلیت‌های جدید به‌روزرسانی شد

پنج‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
مطالعه 3 دقیقه
لوگو اپلیکیشن نشان / Neshan روی آیفون در دست
جدیدترین نسخه‌ی مسیریاب نشان در آستانه‌ی آغاز سال جدید با قابلیت‌هایی مثل حالت ذخیره‌ی انرژی به استقبال کاربران آمد.
تبلیغات

اپلیکیشن مسیریاب نشان در آستانه‌ی فرا رسیدن سال جدید، به‌روزرسانی شد. نسخه‌ی جدید نشان حالت ذخیره‌ی باتری دارد و سیستم سخن‌گو را برای حالت مسیریابی پیاده، فعال کرده است. نشان همچنین از اعمال تغییرات زیاد در بخش کنکاش خبر می‌دهد، تغییراتی که ویژه‌ی تعطیلات نوروز هستند.

به گزارش زومیت، حالت ذخیره‌ی باتری نشان بین ۴۵ تا ۷۰ درصد مصرف انرژی گوشی را کاهش می‌دهد. یکی از دردسرهای استفاده از اپلیکیشن‌های مسیریاب، مصرف مقدار قابل‌توجهی از انرژی باتری است. این اپلیکیشن‌ها نمایشگر را روشن نگه می‌دارند و از GPS گوشی استفاده می‌کنند.

قابلیت ذخیره باتری در نشان

نشان برای کاهش مصرف انرژی، در بخش تنظیمات میزبان گزینه‌ی «حالت ذخیره‌ی باتری» شده است. این قابلیت، سرعت دریافت اطلاعات از GPS را کاهش می‌دهد و انیمیشن‌های اپلیکیشن نشان را خاموش می‌کند. حالت ذخیره‌ی باتری، بخش عمده‌ای از نقشه‌ی نشان را به رنگ سیاه درمی‌آورد.

در گوشی‌های مجهزبه نمایشگر OLED، پیکسل‌ها برای نمایش رنگ مشکی خاموش می‌شوند. اگر گوشی شما نمایشگر OLED دارد، تاریک‌شدن محیط کاربری نشان می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی روی کاهش مصرف انرژی اپلیکیشن بگذارد.

سیستم سخنگو مسیریابی پیاده در نشان

اپلیکیشن نشان افزون‌بر مسیریابی ازطریق خودرو، موتور، دوچرخه و سیستم‌های حمل‌و‌نقل همگانی، مسیریابی پیاده را نیز امکان‌پذیر می‌کند. این قابلیت‌ مدت‌ها است که در نشان ارائه می‌شود، اما تا قبل از انتشار به‌روزرسانی جدید، مسیریابی پیاده از حالت سخن‌گو پشتیبانی نمی‌کرد. به‌لطف اضافه شدن حالت سخن‌گو، راهنمایی گام‌به‌گام برای مسیریابی پیاده دریافت خواهید کرد.

نشان می‌گوید تمرکز ویژه‌ای روی مسیرهای پیاده‌روی شهرهای مهم گردش‌گری کشور داشته است تا همیشه دقیق‌ترین مسیر پیاده‌روی به کاربر ارائه شود. به گفته‌ی نشان، سیستم سخن‌گوی جدید به‌صورت آزمایشی به حالت مسیریابی پیاده اضافه شده و قبل از پایان فصل بهار نسخه‌ی نهایی آن ارائه خواهد شد.

نسخه جدید کنکاش در نشان

نشان در آستانه‌ی نوروز ۱۴۰۲ نسخه‌ی جدید قابلیت کنکاش را در دسترس قرار داده است. به‌لطف کنکاش می‌توانید در داخل اپلیکیشن نشان، با مکان‌های دیدنی هر شهر آشنا شوید. فهرست مکان‌های دیدنی قابلیت کنکاش بر اساس محلی که کاربر در آن حضور دارد، نمایش داده می‌شود.

نشان بخش فهرست پیشنهادی کنکاش را به‌طور کامل بازبینی کرده است. در شهرهای گردش‌گری مهم، فهرست ویژه‌ی شهرگردی در دسترس کاربر قرار می‌گیرد.

نسخه جدید رادار جاده ای در اپلیکیشن نشان / Neshan

نشان در نوروز ۱۴۰۱ میزبان قابلیت رادار جاده‌ای شد. این قابلیت در مسیرهای بین‌شهری به‌صورت خودکار فعال می‌شود و مکان‌های مهمی نظیر جایگاه سوخت، پارکینگ، استراحت‌گاه و فاصله تا شهر بعدی را به راننده نشان می‌دهد. جدیدترین نسخه‌ی رادار جاده‌ای نشان، وضعیت آب‌و‌هوای شهر مقصد را نیز به شما اعلام می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات