معرفی بهترین اپلیکیشن تصویر زمینه گوشی برای اندروید و iOS

دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
مطالعه 9 دقیقه
اپ تصویر زمینه آیفون
در این مقاله، بهترین اپلیکیشن تصویر زمینه گوشی برای اندروید و iOS را معرفی کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم رنگ و جان تازه‌ای به گوشی خود ببخشید.
تبلیغات

تصویر زمینه گوشی عنصری ضروری برای ایجاد حال‌و‌هوای تازه در گوشی‌های هوشمند است. اگر این تصاویر با طراحی فیزیکی گوشی هماهنگ باشند، می‌توانند زیبایی بصری دوچندانی ایجاد کند.

مجموعه‌ی بسیار محدودی از تصاویر پس‌زمینه پیش‌فرض در دستگاه شما وجود دارد که به‌خوبی هرچه‌تمام‌تر با صفحه‌ی گوشی هماهنگ هستند. اگر همیشه آرزو داشته‌اید تا بتوانید چنین والپیپرهایی را با طرح دلخواهتان داشته باشید، در این مقاله از زومیت برخی از بهترین اپلیکیشن‌های تصویر زمینه گوشی برای اندروید و آیفون را برایتان معرفی کرده‌ایم.

در این فهرست، سعی کرده‌ایم تا برنامه‌هایی را انتخاب کنیم که بیشتر انتظار‌های شما را برآورده کند. چه به والپیپری برای حالت تاریک نیاز داشته باشید یا تصویر زمینه‌ی زنده‌ی چشمگیر روحیه‌بخش، ما شما را با معرفی بهترین اپ‌ها پوشش خواهیم داد.

اگر می‌خواهید جان تازه‌ای به ظاهر گوشی‌تان ببخشید و آن را با تصاویر با‌کیفیت و واضح شخصی‌سازی کنید، حتماً تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

بهترین برنامه والپیپر اندروید

۱. اپ Abstruct

Abstruct مجموعه‌هایی دارد که Hampus Olsson آن‌ها را ساخته است؛ هنرمندی که به‌خاطر والپیپرهای استوکی شناخته می‌شود که OnePlus از آن‌ها استفاده کرده است. باتوجه‌به نام این برنامه، دور از انتظار نیست که بسیاری از هنرهای موجود در آن انتزاعی باشند. اپلیکیشن Abstruct بیش از ۴۵۰ والپیپر 4K را ارائه می‌دهد. زمانی‌که آثار هنری جدیدی منتشر می‌‌شود، برنامه را سازنده به‌روزرسانی می‌کند.

برنامه والپیپر اندروید abstruct

اگر از طرفداران والپیپرهای استوک OnePlus بوده‌اید، اپ Abstruct منبع عالی برای به‌دست‌آوردن آن‌ها در فرمت‌های با وضوح چشمگیر است. کاربران می‌توانند تصاویر پس‌زمینه را مستقیماً از داخل برنامه اعمال کنند یا آن‌ها را برای استفاده‌های دیگر در گالری خود ذخیره کنند. از بین ۸ مجموعه‌ی موجود، ۴ مجموعه قفل است که به خرید نسخه Pro نیاز دارد.

۲. اپ Wallcraft

برنامه پس زمینه اندروید wallcraft
برنامه پس زمینه اندروید wallcraft
برنامه پس زمینه اندروید wallcraft

در اپلیکیشن Wallcraft، فقط والپیپرها و پس‌زمینه‌های مناسب با اندازه‌ی صفحه‌نمایش شما برایتان نمایش داده می‌شود. این موضوع باعث صرفه‌جویی در مصرف باتری و ترافیک اینترنت می‌شود و اجازه می‌دهد تا از برنامه با حداکثر سرعت و بدون از‌دست‌دادن کیفیت تصاویر لذت ببرید.

در این برنامه، تصاویر پس‌زمینه‌ی بی‌کیفیت را مشاهده نخواهید کرد. Wallcraft از هر دستگاهی، ازجمله دستگاه‌هایی با صفحه‌نمایش بزرگ پشتیبانی می‌کند. تمامی تصاویر با کیفیت HD و رزولوشن‌های مختلف 4k و 8k هستند.

همچنین، در برنامه‌ی یادشده تصاویر پس‌زمینه‌ی زنده‌ی چهاربعدی وجود دارد که با حرکت‌دادن گوشی تغییر و حرکت می‌کنند تا حسی زنده و واقعی را به شما منتقل کنند. سهولت استفاده، حذف موارد غیرضروری و تمرکز روی تصاویر و کیفیت آن‌ها باعث می‌شود که کاربران تجربه‌ی خوبی از استفاده از Wallcraft کسب کنند.

۳. اپ ZEDGE

ZEDGE بهترین تصاویر پس‌‌زمینه و رینگتون‌ها را به‌رایگان در‌اختیار شما قرار می‌دهد. به‌کمک این برنامه می‌توانید گوشی خود را با یکی از هزاران پس‌زمینه‌ی HD یا لایو شخصی‌سازی کنید که از اندازه‌های رایج صفحه پشتیبانی می‌کنند.

قسمت هیجا‌ن‌انگیز این است که با تایپ کلمات یا عبارات در Zedge pAInt می‌توانید والپیپرهای منحصر‌به‌فرد خود را بسازید. برای ساخت تصویر پس‌زمینه رؤیایی‌تان کافی است سبک یا موضوع یا هر عنصر دلخواه را توصیف کنید تا هوش مصنوعی هنری Zedge pAInt آن را برای شما بسازد. همچنین، می‌توانید گالری انجمن را مرور کنید تا از دیگر شاهکارهای هوش مصنوعی الهام بگیرید.

 برنامه والپیپر اندروید ZEDGE
 برنامه والپیپر اندروید ZEDGE
 برنامه والپیپر اندروید ZEDGE

۴. اپ Walpy

 برنامه والپیپر اندروید walpy
 برنامه والپیپر اندروید walpy
 برنامه والپیپر اندروید walpy

Walpy برنامه‌ای است که از Unsplash به‌عنوان منبع تصاویر خود استفاده می‌کند؛ اما یک گام فراتر از Resplash، برنامه‌ی دیگری که از منبع Unsplash استفاده می‌کند، پیش می‌رود و به کاربران امکان ویرایش سطح تاری، روشنایی، اشباع و رنگ تصویر را می‌دهد. Unsplash وب‌سایتی است که به‌دلیل کاتالوگ رایگان تصاویر پس‌زمینه‌ی با‌کیفیتی شناخته می‌شود که با وضوح 8K هم موجود هستند.

۵. اپ WallsPy

WallsPy یکی دیگر از برنامه‌های تصویر زمینه‌ی گوشی است که با منبعی غنی از والپیپرهای 4K و HD و دسته‌بندی‌های موضوعی فراوان ارائه می‌شود.

برنامه تنظیم پس زمینه اندروید WALLSPY

در اپ WallsPy، بیش از ۲۰,۰۰۰ والپیپر زیبا وجود دارد که آن‌ها را از‌طریق رسانه‌های اجتماعی با دوستان خود می‌توانید به‌اشتراک بگذارید. تمام تصاویر قابلیت تنظیم روی صفحه اصلی و صفحه قفل را دارند.

هر‌روز می‌توانید به تصاویر پس‌زمینه‌ی جدید دسترسی داشته باشید. تعویض خودکار والپیپرها از دیگر ویژگی‌های WallsPy است. ناگفته نماند والپیپرها را می‌توانید با تغییر اشباع، روشنایی، کنتراست، رنگ‌های rgb، فیلترها و... طبق خواسته خودتان ویرایش کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین اپلیکیشن های ایرانی

بهترین برنامه والپیپر آیفون

۱. اپ Vellum

Vellum Wallpapers برنامه‌ای است که احتمال دارد والپیپربازها فوراً روی دستگاه جدید اپلشان نصب کنند. تمام تصاویر زمینه موجود در این برنامه مهم و پرزرق‌وبرق‌ هستند. Vellum بیش از ۲۰ دسته‌بندی را ارائه می‌کند که آثار برخی از بهترین هنرمندان اینترنت را در خود جای داده است.

با والپیپر روزانه می‌توانید هر‌روز به‌سرعت تصویر زمینه تازه‌ای را کشف کنید. اگر مثل من از عاشقان هنر و نقاشی هستید، در این برنامه مجموعه‌ای وجود دارد که اندازه‌ و تناسب تصویر نقاشی‌های معروف را برای استفاده به‌عنوان والپیپر تغییر داده است. چنانچه از آیفون با صفحه‌نمایش OLED استفاده می‌کنید، تجربه‌ی بهتری با Vellum خواهید داشت.

برنامه والپیپر آیفون vellum

رابط کاربری این اپ کاملاً سرراست و ساده است و گزینه‌ای برای محو‌کردن تصویر زمینه نیز وجود دارد. تبلیغاتی در پایین صفحه مشاهده می‌شوند؛ اما احتمالاً آن‌قدرها مزاحمتان نخواهند شد که بی‌خیال استفاده از برنامه شوید. نسخه‌ی پریمیوم دسترسی به چهار هفته تصاویر پس‌زمینه روزانه را ارائه می‌دهد و تبلیغات را غیرفعال می‌کند.

گفتنی است اگر از تصاویر مینیمال خوشتان می‌آید، بهتر است در‌کنار این اپ از برنامه‌ی دیگر استفاده کنید یا تصاویر دیگر این فهرست را در نظر بگیرید. اکثر والپیپرهای Vellum هنری و شلوغ هستند که ممکن است با ذائقه‌ی همه‌ی افراد جور درنیاید.

مقاله‌ی بهترین برنامه تغییر پس زمینه عکس برای آیفون را از دست ندهید.

۲. اپ Walli

Walli برنامه‌ی تصویر زمینه‌ی خلاقانه‌ای است که باعث می‌شود همیشه والپییری جالب در‌دسترس داشته باشید. به‌عقیده‌ی سازندگان این برنامه، مهم است که بتوانیم به‌راحتی تصاویر پس‌زمینه الهام‌بخش و زیبایی را پیدا کنیم تا هر‌بار که آیفون خود را برمی‌داریم، احساس خوبی داشته باشیم.

بااین‌حال، Walli فقط یکی دیگر از برنامه‌های عادی والپیپر نیست که عکس‌های معمولی از گل‌ها یا ماشین‌ها یا مناظر را ارائه می‌دهند. این نرم‌افزار مجموعه‌ای با‌کیفیت از تصاویر پس‌زمینه‌ی منحصر‌به‌فرد و جالب است که هنرمندان به‌طور‌انحصاری برای دستگاه شما ساخته‌اند.

برنامه والپیپر آیفون walli

مجموعه‌ی خاصی از عکس‌هایی که از تولیدکنندگان سراسر جهان انتخاب شده‌اند، چیزی است که Walli را از بقیه‌ی اپ‌ها متمایز می‌کند. این برنامه راهی عالی برای کشف هنرمندان جدید و حمایت از آن‌ها است. قبل از دانلود والپیپر، Walli شما را راهنمایی می‌کند تا وضوحی را انتخاب کنید که به بهترین وجه متناسب با دستگاهتان است.

۳. اپ BACKDROPS

Backdrops یکی از اپلیکیشن‌های محبوب‌ تصویر زمینه برای آیفون است که به شما اطمینان می‌دهد تمرکزتان را روی آیکن برنامه‌ها در صفحه‌ی هوم از دست ندهید. تصاویر این برنامه در دسته‌بندی‌های فراوانی ارائه می‌شوند. برای مثال، در تب Explore فهرست بی‌پایانی از تصاویر پس‌زمینه جدید را خواهید دید. هرروز می‌توانید تصویر پس‌زمینه‌ی جدیدی در بخش Wall of the day دریافت کنید.

با اینکه توسعه‌دهندگان Backdrops این اپ را توسعه داده‌اند، گزینه‌ای برای کاربران وجود دارد تا بتوانند تصاویر پس‌زمینه خودشان را آپلود کنند. تصاویر آپلودشده‌ی کاربران را در بخش Community می‌توان مشاهده و استفاده کرد. قبل از دانلود هر تصویر پس‌زمینه، می‌توانید اطلاعاتی درباره‌ی اندازه و وضوح تصویر آن را بخوانید.

برنامه والپیپر آیفون backdrops

برنامه‌ی Backdrops عملکرد بسیار خوبی دارد و دانلود و تنظیم تصویر زمینه‌ی جدید با آن آسان است. گفتنی است که تبلیغات کمی در رابط کاربری وجود دارد. تهیه‌ی نسخه‌ی حرفه‌ای مجموعه‌ای از تصاویر پس‌زمینه AMOLED را باز و تبلیغات را غیرفعال می‌کند.

۴. اپ LIVE WALLPAPER FOR ME

والپیپرهای زنده مدت طولانی است که در اندروید وجود دارند؛ اما در سال ۲۰۱۴ با iOS 7 به آیفون آمدند. از آن زمان به‌بعد، اپل به کاربران اجازه می‌دهد تا تصاویر پس‌زمینه‌ی زنده‌ی شخص ثالث را روی صفحه‌ی اصلی و صفحه‌ی قفل تنظیم کنند. تعداد والپیپرهای زنده‌ی پیش‌فرض ارائه‌شده‌ی خود اپل بسیار کمتر از گوشی‌های اندرویدی است،‌ به‌همین‌دلیل، اگر این مدل تصاویر بابِ‌میلتان هستند، می‌توانید اپلیکیشن Live Wallpaper for Me را بررسی کنید.

برنامه پس زمینه آیفون live wallpapers for me

این برنامه از مجموعه‌ای عالی از تصاویر پس‌زمینه‌ی زنده با وضوح چشمگیر برای آیفون برخوردار است. همچنین، طیف گسترده‌ای از دسته‌بندی‌ها را دارد و پیش‌نمایش همه‌جانبه‌ای از هر تصویر زمینه ارائه می‌دهد.

با اینکه همه‌ی تصاویر پس‌زمینه‌ی Live Wallpaper for Me رایگان نیستند؛ اما تعداد تصاویر رایگان می‌تواند پاسخ‌گوی نیازهایتان باشد. اگر از طرفداران والپیپرهای Apple Dynamic هستید، مطمئناً این برنامه‌ی تصویر زمینه‌ی زنده را دوست خواهید داشت.

سوالات متداول زومیت

  • بهترین اپلیکیشن تصویر زمینه‌ی گوشی برای اندروید چیست؟

    تمام اپ‌های معرفی‌شده در این مقاله ازجمله Wallcraft و ZEDGE از بهترین اپلیکیشن تصویر زمینه‌ی گوشی برای اندروید هستند.

  • بهترین اپلیکیشن تصویر زمینه‌ی گوشی برای آیفون چیست؟

    تمام اپ‌های معرفی‌شده در این مقاله ازجمله Walli و BACKDROPS از بهترین اپلیکیشن تصویر زمینه‌ی گوشی برای آیفون هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات