دسترسی به ۱٬۶۰۰ کانال در تلویزیون سامسونگ

دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
پخش کننده ویدیو تلویزیون Q80A سامسونگ
سامسونگ احتمالا در حال مذاکره با TCL و چند شرکت دیگر است تا سرویس استریم رایگان TV Plus برای سایر تلویزیون‌ها نیز منتشر شود.
تبلیغات

اپلیکیشن سامسونگ تی وی پلاس که صدها کانال تلویزیونی رایگان در خود دارد، احتمالا برای تلویزیون هوشمند سایر برندها نیز در دسترس قرار می‌گیرد. به گزارش ورج، سامسونگ در حال مذاکره برای اضافه کردن اپلیکیشن TV Plus به تلویزیون‌ TCL است.

سامسونگ تی وی پلاس که در سال ۲۰۱۵ معرفی شد، یک سرویس استریم فیلم و سریال رایگان است که تبلیغات دارد و به‌صورت پیش‌فرض از طریق تلویزیون‌های جدید سامسونگ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این سرویس همچون سرویس‌های سنتی تلویزیونی به شما امکان می‌دهد به کانال‌های پرتعداد با موضوعات مختلف دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن Samsung TV Plus با وجود رایگان بودن، محتواهای جذاب زیادی دارد. سامسونگ سال گذشته برنامه‌های تلویزیونی محبوبی مثل Top Gear و Law & Order Special Victims Unit و NCIS و Chicago Fire را به سرویسش اضافه کرد. تی وی پلاس افزون‌بر شبکه‌های خبری محلی و دولتی، یک‌سری کانال اختصاصی مثل Ride or Drive و The Movie Hub دارد که توسط سامسونگ ساخته شده‌اند.

سرویس تی وی پلاس سامسونگ در حال حاضر حدودا ۱٬۶۰۰ کانال دارد که در ۲۴ کشور مختلف فعالیت می‌کنند. ۲۲۰ مورد از این کانال‌ها در ایالات متحده هستند. سامسونگ در سال‌های اخیر سرویس تی وی پلاس را برای دستگاه‌های بیشتری منتشر کرده است. هم‌اکنون در گوشی سامسونگ از طریق مرورگر وب و حتی شماری از یخچال‌های سری Family Hub می‌توان به تی وی پلاس دسترسی پیدا کرد.

گفته می‌شود سامسونگ ایده‌ی لایسنس‌کردن کانال‌های سرویس تی وی پلاس به سایر برندها را بررسی کرده اما در نهایت این مذاکرات به در بسته خورده‌اند. در همین راستا سامسونگ تصمیم گرفته کل اپلیکیشن تی وی پلاس را در اختیار تولیدکنندگان متفرقه قرار دهد.

سایر تولیدکنندگان تلویزیون هوشمند مثل TCL و LG و Vizio سرویس استریم اختصاصی دارند. این سرویس‌ها رقیب سرویس‌های دیگری مثل Pluto TV و Peacock و Roku هستند که برای تمامی تلویزیون‌ها در دسترس قرار دارند. به‌نظر می‌رسد سامسونگ در پی تبدیل کردن تی وی پلاس به اپلیکیشنی مشابه Roku است تا تعداد کاربرانش را افزایش دهد.

سامسونگ در سال ۲۰۲۲ گفت تعداد کاربران سرویس تی وی پلاس در عرض یک سال ۱۰۰ درصد رشد کرده و کاربران در سراسر دنیا سه میلیارد ساعت فیلم و سریال مشاهده کرده‌اند. گزارشی از سوی نشریه‌ی ددلاین اعلام می‌کند که بازار سرویس‌های استریم تبلیغاتی در حال گسترش است. گفته می‌شود این سرویس‌های استریم صرفا در سال گذشته در بازار آمریکا چهار میلیارد دلار درآمد ثبت کرده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات