اپلیکیشن اپل TV احتمالاً برای گوشی‌های اندرویدی منتشر خواهد شد

سه‌شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
اپل تی وی | Apple TV
ظاهراً اپل درحال آزمایش نسخه‌ی اندرویدی برنامه‌ی اپل TV است و انتظار می‌رود به‌زودی شاهد انتشار آن برای دارندگان محصولات مجهز به اندروید باشیم.
تبلیغات

سال گذشته، اپل برنامه‌ی Apple TV را برای تلویزیون‌های هوشمند اندرویدی منتشر کرد. این شرکت اکنون در حال آماده‌سازی اپلیکیشن مذکور برای گوش‌های مجهز به سیستم‌عامل موبایلی گوگل است. ظاهراً این شرکت به‌طور داخلی در حال آزمایش نسخه‌ی اندرویدی برنامه‌ی TV است و گفته می‌شود به‌زودی آن را برای عموم کاربران منتشر خواهد کرد.

اگرچه اپل هنوز رسماً خبری درباره‌ی نسخه‌ی اندرویدی اپلیکیشن Apple TV منتشر نکرده است، افشاگری به‌ نام ShrimpApplePro ادعا می‌کند نسخه‌ی اندرویدی برنامه‌ی مذکور در مرحله‌ی بتا قرار دارد. همچنین، گفته می‌شود غول فناوری مستقر در کوپرتینو قصد دارد نسخه‌ی اندرویدی Apple Msuic را نیز منتشر کند؛ اما هنوز جزئیاتی درباره‌ی این‌ موضوع دردسترس نیست.

نسخه‌ی رسمی Apple TV برای اندروید باعث خواهد شد کاربران با روشی آسان‌تر به محتوای سرویس TV Plus این شرکت دسترسی داشته باشند. به‌نوشته‌ی XDA، درحال‌حاضر کاربران اندروید برای استفاده از این سرویس باید از مرورگرهای وب مثل کروم و فایرفاکس بهره ببرند. درحالی‌که روش مرورگر برای تماشای یک قسمت از برنامه‌ی تلویزیونی دلخواه شما عالی به‌نظر می‌رسد؛ اما راهکار ایدئالی نیست؛ زیرا نسخه‌ی وب امکان دانلود محتوا را ارائه نمی‌دهد و علاوه‌براین تنظیمات را با برنامه‌ی Apple TV در دستگاه‌های دیگر همگام‌سازی نمی‌کند.

اگر این محدودیت‌ها برای شما اهمیت ندارد، با مراجعه به وب‌سایت Apple TV در کروم یا فایرفاکس و ورود به حساب اپل خود، می‌توانید روی دستگاه‌های اندرویدی به محتوای این سرویس دسترسی داشته باشید. هزینه‌ی اشتراک ماهانه‌ی این سرویس ۶٫۹۹ دلار است؛ اما خوشبختانه این شرکت دوره‌ی آزمایشی رایگان هفت‌روزه نیز ارائه می‌دهد تا قبل از پرداخت پول، محتوای موجود را ارزیابی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات