دانلود عکس از پینترست

جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
مطالعه 5 دقیقه
اگر می‌خواهید تصاویر پینترست را در کامپیوتر، آیفون یا گوشی اندرویدی خود ذخیره کنید، در این مقاله تمام راه‌های مفید را بررسی کرده‌ایم.
تبلیغات

پینترست یک پلتفرم اکتشاف بصری و تصویرمحور است که برای کمک به کاربران در یافتن عکس چیزهایی که دوست دارند، از جمله ایده‌های دکور خانه، دستور العمل‌های خوشمزه، ایده‌های محوطه‌سازی و موارد دیگر ساخته شده است. توصیه می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با این پلتفرم و فوت‌وفن‌هایش مقاله جامع پینترست چیست را از دست ندهید.

سازوکار پینترست به‌این گونه است که کاربران هر عکسی که دوست دارند در این پلتفرم به‌عنوان یک پین به اشتراک می‌گذارند. هر کاربر می‌تواند هر پینی را که در پینترست می‌بیند در یک بورد شخصی ذخیره کند. برای مثال می‌توانید یک بورد برای طبیعت بسازید و در آن تمام عکس‌های مربوط به طبیعت را ذخیره کنید. در اصل ذخیره کردن در بوردها کاری است که اکثر کاربران پینترست به جای دانلود کردن انجام می‌دهند. این موضوع به‌این‌معنا نیست که نتوانید عکس‌های پینتریت را دانلود کنید. در هر دستگاهی که باشید امکان دانلود عکس‌های پینترست وجود دارد.

شما می‌توانید یک تصویر پینترست را در رایانه یا تلفن هوشمند خود دانلود کنید و آن را برای استفاده آفلاین ذخیره کنید. در ادامه تمام رو‌ش‌های دانلود عکس از پینترست را آموزش داده‌ایم.

دانلود عکس با کیفیت بالا از پینترست

یکی از بهترین و سرراست‌ترین روش‌های دانلود عکس با کیفیت بالا از پینترست استفاده از گزینه Download است که در خود پینترست وجود دارد. استفاده از وب‌سایت‌هایی مثل expertsphp هم به‌سادگی پیست کردن لینک تصویر و انتخاب کیفیت موردنظر برای دانلود است.

روش دیگر استفاده از افرونه‌های کروم است که دانلود عکس‌های پینترست را در فرمت HD ممکن می‌کنند. یکی از این افزونه‌ها افزونه کاربردی Imageye است. به کمک این افزونه می‌توانید تمام عکس‌های موجود در صفحه پینترست را دانلود کنید و عکس موردنظرتان را در کیفیت‌ها و ابعاد مختلف ذخیره کنید.

۱- دانلود عکس با کیفیت بالا از پینترست با افزونه کروم

  • به عکس موردنظر بروید. در بالای کروم روی افزونه Imageye بزنید. صبر کنید تا تمام تصاویر دریافت شوند.
  • تصویر را با ابعاد موردنظر انتخاب کنید و روی آیکون Download بزنید.

۲- دانلود عکس با کیفیت بالا از پینترست با Inspect

یکی از روش‌های حرفه‌ای‌تر برای دریافت عکس‌های کیفیت بالا از پینترست استفاده از Inspect در مرورگر است. این روش گاهی اوقات موفقیت‌آمیز نیست و ممکن است مجبور شوید از یک تب ناشناس یا Incognito برای عملکرد صحیح استفاده کنید.

  • به صفحه عکس موردنظر بروید.
  • راست کلیک کنید و روی آخرین گزینه Inspect کلیک کنید.
  • به تب Sources بروید.
  • از سمت چپ i.pinimg.com و سپس originals/… را باز کنید. (اگر این فولدر را نمی‌بینید صفحه را رفرش کنید یا از یک تب ناشناس آن را بارگیری کنید.)
  • وقتی عکس را در رزولوشن اصلی پیدا کردید روی Save image as کلیک کنید.

دانلود عکس از پینترست در ویندوز

برای این کار بهتر است وارد حساب کاربری پینترست خود شوید. سه روش برای دانلود عکس از پینترست در ویندوز وجود دارد که می‌توانید از هرکدام استفاده کنید.

روش اول

ساده‌ترین روش دانلود کلیک‌راست روی عکس و انتخاب گزینه save image as است. با این روش ممکن است، عکس با کیفیت پایین‌تر و سایز کوچک‌تر دانلود شود.

روش دوم

در این روش روی آيکون سه‌نقطه کنار عکس کلیک کنید و سپس گزینه Download image را انتخاب کنید. با این کار عکس با سایز و کیفیت اصلی دانلود خواهد شد.

روش سوم

یک افزونه مرورگر مانند Pinterest Video and Image Downloader را دانلود کنید. این افزونه هر زمان که بخواهید یک عکس را از پینترست دانلود کنید، فعال می‌شود. شما می‌توانید روی آن کلیک کنید و گزینه Download را انتخاب کنید. کیفیت این روش مشابه با روش دوم است.

دانلود عکس از پینترست در ایفون

  • وارد اپ پینترست شوید و روی عکسی که می‌خواهید دانلود کنید، بزنید.
  • روی قسمت بالایی عکس، آیکون سه‌نقطه را لمس کنید.
  • گزینه Download image را انتخاب کنید.

دانلود عکس از پینترست برای اندروید

  • وارد اپ پینترست شوید و روی عکسی که می‌خواهید دانلود کنید بزنید.
  • آیکون سه‌نقطه را لمس کنید.
  • گزینه Download image را انتخاب کنید.

پرسش‌ها و پاسخ‌های متداول

آیا می‌توانم همه تصاویر را از صفحه پینترست دانلود کنم؟

با یک افزونه‌های کروم مثل Image Downloader و ImageEye می‌توانید چندین تصویر را از پینترست روی رایانه دانلود کنید.

آیا پینترست کیفیت عکس را کاهش می‌دهد؟

پینترست وضوح تصویر را به دلایل عملکرد بهتر کاهش می‌دهد تا صفحات وب سریع‌تر بارگذاری شوند. فیسبوک هم همین کار را می‌کند. پینترست تصاویر آپلود‌شده را با کیفیت jpg ازپیش‌تعیین شده که به اندازه کافی خوب است، پردازش می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات