امکان ارسال عکس، ویدئو و تصاویر Gif به‌صورت ترکیبی در یک توییت فراهم شد

پنج‌شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
اکنون می‌توانید محتوای بیشتری را در یک توییت قرار دهید زیرا توییتر امکان ترکیب عکس، ویدئو و تصاویر متحرک Gif در یک پست را دراختیار کاربران خود قرار داده است.
تبلیغات

توییتر ویژگی جدیدی را برای کاربران اندروید و iOS ارائه می‌دهد که کاربران می‌توانند با استفاده از آن متن، عکس، ویدئو و فایل‌های Gif را دریک توییت ترکیب کنند. الساندرو پالوزی، اولین‌بار درماه آوریل از اضافه شدن این ویژگی خبر داد و پس از آن توییتر تأیید کرد درحال‌کار روی قابلیت پست‌های چندرسانه‌ای است. این درحالی است که قبلاً فقط می‌توانستید درهر توییت یک قطعه رسانه به‌اشتراک بگذارید.

اکنون که قابلیت ترکیب عکس و فیلم و Gif در توییتر ارائه شده، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی نماد عکس ضربه زده و رسانه‌ی موردنظرتان را اضافه کنید. با توجه به تعداد تصاویر، ویدئوها یا Gifها، محتوای موردنظر درکنارهم یا درحالت شبکه‌ای نمایش داده خواهند شد.

ظاهراً درحال‌حاضر امکان اضافه کردن چهار قطعه محتوای چندرسانه‌ای در یک توییت دردسترس کاربران قرار گرفته است. بااین‌حال، هنوز مشخص نیست آیا توییت‌های منتشر‌شده خارج از این پلتفرم از ویژگی جدید پشتیبانی می‌کنند یا خیر. ورج این موضوع را بررسی کرد و دریافت که با قراردادن این توییت‌ها میان مطالب این وب‌سایت، فقط یکی از دو محتوای موجود در توییت نمایش داده می‌شود و اشتراک‌گذاری این نوع پست‌ها در اسلک نیز نتیجه‌ی مشابهی داشت.

با وجود بحث‌های فراوان پیرامون این موضوع که ایلان‌ ماسک تصمیم دارد توییتر را خریداری کند، این پلتفرم همچنان درحال معرفی امکانات جدید است. این شبکه‌ی اجتماعی اخیراً ویدئوهای تمام‌صفحه‌ی جدید را برای iOS معرفی کرد که می‌توان ازطریق تب Explore به آن دسترسی یافت. توییتر همچنین امکان ویرایش توییت‌ها را دردسترس مشترکان سرویس Twitter Blue قرار داده و علاوه‌براین درحال آزمایش گزینه‌ای برای پیوست‌کردن نشان‌های وضعیت به توییت‌ها است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات