مایکروسافت قصد دارد نسخه جدید و سریع‌تر Outlook را برای اندروید منتشر کند

شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نسخه‌ی جدید Outlook برای اندروید، سبک‌تر و سریع‌تر از نسخه‌ی استاندارد است و به‌راحتی روی دستگاه‌های رده‌پایین با سخت‌افزار ضعیف، اجرا خواهد شد.
تبلیغات

ظاهراً نسخه‌ی جدیدی از Outlook مایکروسافت برای اندروید دردست ساخت است. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد غول فناوری مستقر در ردموند قصد دارد نسخه‌ی جدید را درنهایت جایگزین نسخه‌ی کنونی این برنامه کند. این احتمال نیز وجود دارد که نسخه‌ی جدید درکنار نسخه‌ی فعلی دردسترس قرار گیرد زیرا انتشار نسخه‌ی استاندارد و نسخه‌ی سبک اپلیکیشن‌ها میان شرکت‌های مختلف، رواج دارد.

به گزارش WindowsCentral، مایکروسافت از مدتی قبل نسخه‌ی سبک Outlook را ارائه داده، اما این برنامه فقط در مناطق خاصی دردسترس کاربران است. این شرکت احتمالاً برنامه‌هایی برای انتشار نسخه‌ی جدید Outlook Lite اندروید برای طیف گسترده‌ای از کاربران دارد و شاید این برنامه به‌عنوان بخشی از نقشه‌ی راه مایکروسافت ۳۶۵ ارائه شود.

در بخشی از توضیحات نقشه‌ی راه مایکروسافت ۳۶۵ آمده است:

یک برنامه‌ی اندروید که قابلیت‌های اصلی Outlook را با عملکرد سریع‌تر و سبک‌تر برای دستگاه‌های پایین‌رده در شبکه‌های مختلف به‌ارمغان می‌آورد.
Outlook Lite اندروید
Outlook Lite اندروید
Outlook Lite اندروید
Outlook Lite اندروید

اسکرین‌شات‌هایی از نسخه‌ی جدید Outlook به‌اشتراک گذاشته شده که با توجه به آن‌ها نظر می‌رسد این برنامه همان چیزی است که از نسخه‌ی سبک یک اپلیکیشن انتظار داریم. این نسخه قابلیت‌هایی مشابه نسخه‌ی اصلی Outlook دارد اما سبک‌تر و سریع‌تر بوده و همچنین محدودیت‌هایی دارد؛ به‌عنوان مثال این اپلیکیشن فقط به یک نوع حساب محدود شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات