آپدیت جدید Switch to Android انتقال اطلاعات از iOS به تمامی‌ گوشی‌های دارای اندروید ۱۲ را ممکن می‌کند

پنج‌شنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل در به‌روزرسانی جدید Switch to Android محدودیت این اپلیکیشن به گوشی‌های پیکسل را کنار زده و اکنون تمامی گوشی‌های دارای اندروید ۱۲ می‌توانند از آن استفاده کنند.
تبلیغات

گوگل در حال گسترش پشتیبانی از «Switch to Android» خود است تا کار برای کاربران آیفون آسان‌تر شده و آن‌ها بتوانند داده‌های خود را به هر تلفن اندرویدی مدرنی منتقل کنند. تا پیش از این، اپ مذکور به گوشی‌های پیکسل خود گوگل محدود می‌شد؛ اما با انتشار آپدیت جدید این مسئله تغییر خواهد کرد. از امروز، اپلیکیشن Switch to Android با تمامی‌ گوشی‌های دارای اندروید ۱۲ سازگار خواهد بود.

به گزارش دیجیتال‌ترندز، اپلیکیشن Switch to Android انتقال داده‌ها از iOS به اندروید را بسیار آسان‌تر می‌کند. دوست داشتیم در به‌روزرسانی اخیر شاهد پشتیبانی از نسخه‌های اندروید بیشتری توسط آن باشیم. اکنون بسیاری از گوشی‌های هوشمند از اندروید ۱۱ و بالاتر استفاده می‌کنند.

اپ Switch to Android معادل «Move to iOS» اپل در گوگل محسوب می‌شود. گوگل Switch to Android را در آوریل امسال منتشر کرد. همان‌طورکه از نام آن می‌توان تشخیص داد، هدف آن بسیار ساده است. Switch to Android به شما امکان می‌دهد اپ‌ها، مخاطبان، عکس‌ها، ویدیوها و پیام‌ها را از آیفون خود به دستگاه اندرویدی جدید منتقل کنید.

دو روش برای انتقال داده‌ها وجود دارد، سیمی و بی‌سیم. برای انتقال ازطریق کابل، آیفون خود را به گوشی اندروید متصل کرده و Switch to Android را اجرا کنید. داده‌هایی که قرار است منتقل شوند (مخاطبان، پیام ها، عکس‌ها و غیره) را انتخاب کرده و سپس روی دکمه انتقال ضربه بزنید. برای انتقال بی‌سیم، باید گزینه‌ی بدون کابل را انتخاب و سپس از دستگاه iOS خود برای اسکن کد QR نمایش داده شده در تلفن اندرویدی استفاده کنید. درحالی‌که هر دو روش خوب کار می‌کنند، توصیه می‌کنیم داده‌ها را ازطریق مسیر اول منتقل کنید. بدین‌ ترتیب کمتر درمعرض خطرات احتمالی در طول فرایند قرار خواهید گرفت.

درست است که هنوز Switch to Android به اندروید ۱۲ محدود می‌شود، اما دیدن تلاش گوگل برای گسترش آن عالی است. اکنون، اگر کسی بخواهد آیفون خود را به خاطر گوشی جدیدی اندرویدی دیگری کنار بگذارد، این روند بسیار ساده‌تر از قبل انجام می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات