واتساپ میزبان قابلیت واکنش از طریق ایموجی شد

جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین به‌روزرسانی واتساپ شامل قابلیت واکنش به پیام‌ها ازطریق ایموجی است و اشتراک‌گذاری فایل‌های دو گیگابایتی را ممکن می‌کند.
تبلیغات

به‌روزرسانی جدید واتساپ (WhatsApp) که روز گذشته منتشر شد، واکنش‌ به پیام‌ها را ازطریق ایموجی ممکن می‌کند. نسخه‌ی جدید واتساپ همچنین به‌اشتراک‌گذاری فایل‌های حداکثر دو گیگابایتی را ارائه می‌دهد. تا پیش از انتشار این نسخه، کاربران می‌توانستند فایل‌های حداکثر ۱۰۰ مگابایتی بر بستر واتساپ برای هم بفرستند.

متا، شرکت مادر واتساپ، ماه گذشته گفته بود سه قابلیت جدید «به‌زودی» به این پیام‌رسان اضافه می‌شود. براساس آنچه The Verge می‌نویسد متا اعلام کرده است ابعاد چت‌های گروهی واتساپ را دو برابر می‌کند.

متا به‌هنگام معرفی اولیه‌ی قابلیت واکنش با ایموجی گفته بود در ابتدا تنها چند ایموجی محدود ارائه می‌شود و به‌مرور زمان امکان واکنش به پیام‌ها ازطریق دیگر ایموجی‌ها فراهم خواهد شد.

قابلیت واکنش به پیام ازطریق ایموجی پیش‌تر در سرویس‌های دیگری نظیر اسلک و تلگرام نیز ارائه شده است. به‌لطف این قابلیت می‌توانید بدون ریپلای کردن پیام، احساس خود را نسبت به آن بیان کنید. چنین موضوعی در چت‌های گروهی اهمیت زیادی دارد؛ به‌خصوص اکنون که قرار است ابعاد چت‌های واتساپ دو برابر شود.

تا قبل از به‌روزرسانی جدید حداکثر ۲۵۶ نفر می‌توانستند در گروه حاضر باشند، اما از این پس تشکیل گروه‌های ۵۱۲ نفری نیز ممکن خواهد بود.

واتساپ در بیانیه‌ای می‌گوید تغییر اعمال‌شده در ابعاد گروه‌ها «به آرامی» برای کاربران دردسترس قرار می‌گیرد و دو قابلیت دیگر به‌صورت گسترده ارائه می‌شوند. سخنگوی متا می‌گوید این شرکت انتظار دارد قابلیت واکنش با ایموجی در عرض حدوداً یک هفته برای تمامی کاربران دردسترس قرار بگیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات