پین کردن پست در پروفایل اینستاگرام به‌صورت آزمایشی برای برخی از کاربران فعال شده است

چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
لوگو اینستاگرام / Instagram در صفحه گوشی در دست چپ
اینستاگرام تأیید کرده که قابلیت پین کردن پست در پروفایل به‌صورت آزمایشی دردسترس شماری از کاربران قرار گرفته است. به واسطه‌ی این قابلیت احتمالاً پین کردن سه پست امکان‌پذیر خواهد بود.
تبلیغات

اینستاگرام (Instagram) در اطلاعیه‌ای که برای TechCrunch ارسال کرده، می‌گوید روی قابلیت جدیدی کار می‌کند تا کاربر بتواند پست‌های مدنظر خود را در پروفایل پین (سنجاق) کند. پست پین‌شده در بالای دیگر پست‌ها نمایش داده خواهد شد.

قابلیت جدید اینستاگرام فعلاً مرحله‌ی آزمایشی را سپری می‌کند و دردسترس تعداد محدودی از کاربران منتخب قرار گرفته است. کاربرانی که به قابلیت جدید دسترسی دارند گزینه‌ی Pin to your profile را در منوی سه‌نقطه‌ی کنار پست‌ها مشاهده خواهند کرد.

قابلیت پین کردن پست در پروفایل مخصوص کسانی است که تمایل دارند پست‌های خاصی را در مرکز توجه قرار دهند. این قابلیت همچنین برای جلب توجه فالورها به پست‌های قدیمی‌تر کاربر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربران درحال‌حاضر می‌توانند استوری‌ها را در پروفایل پین کنند. همین حالا نیز می‌توانید پست مدنظر خود را در استوری قرار دهید و سپس استوری را پین کنید تا با این روش پین کردن پست به شکل غیرمستقیم در اختیارتان باشد. بااین‌حال قابلیت جدید اینستاگرام روند پین کردن پست‌ها را بسیار ساده‌تر و سرراست‌تر می‌کند.

قابلیت پین کردن اینستاگرام عملکرد مشابه قابلیت Pin to your profile توییتر دارد. کاربران توییتر با این ویژگی توییت مدنظر خود را در بالای صفحه‌ی پروفایل خود پین می‌کنند.

#Instagram is working on the ability to pin posts in your profile 👀 pic.twitter.com/MkQhAXCBp6— Alessandro Paluzzi (@alex193a) January 29, 2022

گفته می‌شود اینستاگرام حداقل چند ماه است که روی قابلیت پین کردن پست کار می‌کند. پیش‌تر یکی از افشاگران در توییتر به این قابلیت اشاره کرده بود. احتمالاً اینستاگرام پین کردن سه پست را ممکن خواهد کرد.

قابلیت آزمایشی جدید در حالی به اینستاگرام اضافه می‌شود که این پلتفرم محبوب هفته‌ی گذشته از حذف شدن تب Recent در صفحه‌ی هشتگ‌ها برای شماری از کاربران خبر داده بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات