باگ Google Messages گوشی را داغ و باتری را تخلیه می‌کند

پنج‌شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
کاربران اندروید می‌گویند باگ جدیدی در Google Messages جلوی بسته‌شدن این اپلیکیشن را در پس‌زمینه می‌گیرد و درنتیجه‌ی این اتفاق باتری گوشی تخلیه می‌شود.
تبلیغات

به گزارش Android Authority،‌ باگی در گوگل مسیجز (Google Messages) رؤیت شده است که این اپلیکیشن و اپلیکیشن دوربین را در پس‌زمینه باز نگه می‌دارد و با این کار باعث بروز مشکلاتی در گوشی‌های اندرویدی می‌شود. در همین راستا تردی در ردیت نیز ایجاد شده و کاربران می‌گویند دو اپلیکیشن یادشده ساعت‌ها پس از استفاده همچنان باز بوده‌اند و این اتفاق باعث داغ شدن دستگاه و تخلیه‌ی باتری شده است.

اپلیکیشن گوگل مسیجز به کاربران امکان می‌دهد روی آیکون دوربین ضربه بزنند تا سریعاً عکس بگیرند و برای مخاطبان خود بفرستند. باگ جدید گوگل مسیجز ظاهراً به پل ارتباطی بین مسیجز و دوربین ارتباط دارد و باعث می‌شود یکی از این اپلیکیشن‌ها یا هردو آن‌ها باز بمانند.

برخی از کاربران می‌گویند هر بار که گوگل مسیجز را باز می‌کنند با این باگ روبه‌رو می‌شوند، حتی در شرایطی که روی آیکون دوربین ضربه نمی‌زنند و پیامک ارسال نمی‌کنند.

شماری از کاربران برای جلوگیری از تخلیه‌ی باتری مجبور شده‌اند به‌صورت دستی اپلیکیشن مسیجز را ببندند. افزون‌بر این روش می‌توانید وارد تنظیمات مجوزهای گوگل مسیجز شوید و دسترسی به دوربین را قطع کنید.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این خبر چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات