نام اپلیکیشن Your Phone بعد از آخرین به‌روز‌رسانی به Phone Link تغییر کرد

یک‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت بعد از انتشار نسخه‌ی بازطراحی‌شده‌ای از اپلیکیشن Your Phone، علاوه بر توسعه‌ی رابط کاربری بصری جدید و تمرکز بر نوتیفیکیشن‌ها نام این برنامه را نیز به Phone Link تغییر داد.
تبلیغات

مایکروسافت به‌تازگی نسخه‌ی بازطراحی‌شده‌ای از اپلیکیشن Your Phone را منتشر کرده است؛ این اپلیکیشن گوشی‌های اندرویدی را به کامپیوترهای ویندوزی متصل می‌کند و نسخه‌ی به‌روز‌شده‌ی آن علاوه بر بهره‌مندی از ظاهری جدید با نام تغییریافته‌ی Phone Link عرضه شده است.

phonelink1

به گزارش androidcentral، نوتیفیکیشن‌ها در رابط کاربری جدید Phone Link به شکلی کارآمدتر نمایش داده می‌شوند؛ این نوتیفیکیشن‌ها در قسمت پایینی نمایش وضعیت گوشی (Phone Status) و تنظیمات سریع (Quick Setting) ظاهر می‌شوند؛ پیش‌تر در این قسمت پنل کناری نمایش پیام‌ها، عکس‌ها و برنامه‌ها قرار داشت و حالا این پنل در قسمت بالایی برنامه دردسترس قرار گرفته است.

محل جدید نمایش نوتیفیکیشن‌ها در اپلیکیشن‌ کامپیوتر، دید بهتری از اعلان‌های همگام‌سازی‌شده‌ی گوشی ارائه می‌دهد؛ هنگامی که پنل کناری مینیمایز شود، در ردیف آیکون‌های برنامه‌ها همچنان نمایش بصری از نوتیفیکیشن‌ها وجود خواهد داشت و کاربران در لحظه از هر اعلانی مطلع می‌شوند؛ کاربران می‌توانند با کلیک روی نوتیفیکیشن‌ها از همان قسمت به آن‌ها واکنش نشان دهند یا اپلیکیشن مربوط به آن اعلان را روی دسکتاپ خود باز کنند.

علاوه بر بازطراحی بخش نمایش نوتیفیکیشن‌ها، کاربران ویندوز ۱۱ به‌روز‌رسانی مخصوص به این ویندوز را نیز دریافت خواهند کرد. رابط کاربری Phone Link برای کاربران ویندوز ۱۱، گوشه‌های گرد، نمادنگاری جدید و پالت رنگی به‌روز‌شده‌ای به ارمغان می‌آورد.

تنها تغییر ایجاد شده در گوشی‌های اندرویدی، تغییر نام Your Phone Companion به اپلیکیشن Link to Windows است که از قبل برای گوشی‌های سرفیس دوئو مایکروسافت یا سری گلکسی سامسونگ وجود داشت؛ این تغییر می‌تواند به حفظ یکنواختی نام‌گذاری در گوشی‌های برندهای مختلف کمک کند.

linktowindows

مایکروسافت قابلیت‌های اپلیکیشن Phone Link را برای دستگاه‌های اندرویدی بیشتری، به‌ویژه گوشی‌های هوشمند برند آنر، مانند Honor Magic V و گوشی‌های سری Magic 4 و Magic 3 ارائه می‌کند. کاربران ویندوز ۱۱ می‌توانند به‌سادگی و تنها با اسکن کد QR در طول فرایند راه‌اندازی اولیه به کامپیوتر خود متصل شوند.

نسخه‌ی بازطراحی‌شده‌ی اپلیکیشن Phone Link درحال‌حاضر تنها در فروشگاه مایکروسافت در قالب به‌روز‌رسانی دردسترس است و کاربران اندرویدی برای استفاده از آن باید اپلیکیشن Link with Windows را نیز نصب کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات