جستجوی پیام‌های خاص در دایرکت توییتر امکان‌پذیر می‌شود

جمعه ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
توییتر اکنون به شما امکان می‌دهد پیام‌های خاص را در صفحه Direct Messages جستجو کنید.
تبلیغات

توییتر مدت‌ها است که سعی می‌کند ویژگی پیام‌رسانی شبکه‌ی اجتماعی خود را در تمامی پلتفرم‌ها بهبود بخشد. این شرکت در آخرین اقدام خود، امکان‌ جستجوی مکالمات در صفحه‌ی پیام‌ها را معرفی کرد. این ویژگی ابتدا در نسخه‌ی iOS و وب دردسترس بود و بعداً به اندروید آمد. حال در سال ۲۰۲۲، توییتر تلاش دیگری برای بهبود تجربه پیام‌رسانی شبکه‌ی اجتماعی خود انجام داده است.

توییتر اعلام کرده است که کاربران از این پس می‌توانند پیام‌های خاصی را با استفاده از کلمات کلیدی و نام‌ها در صفحه‌ی دایرکت جستجو کنند. کاربران اکنون می‌توانند نام و پیام‌های خاص را در بخش مذکور جستجو و محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند. امکان جستجوی پیام‌ها برای اندروید و iOS وجود دارد.

توانایی جستجوی پیام‌های خاص مفید خواهد بود، به‌خصوص زمانی که می‌خواهید کلمات کلیدی خاصی را پیدا کنید و به یاد نمی‌آورید که چه زمانی و به چه کسی آن را گفته‌اید. اگر با چنین موقعیتی روبه‌رو شوید، این ویژگی کار را برای شما آسان‌تر می‌کند.

جدا از بهبود تجربه پیام‌رسانی، توییتر در چند ماه گذشته ویژگی‌های جدیدی را برای بهبود پلتفرم خود اضافه کرده است. به‌طور کلی این غول شبکه‌های اجتماعی در تلاش است تا تجربه‌ی بهتری به کاربران خود ارائه دهد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات