واتساپ قابلیت واکنش به پیام‌ها را ارائه می‌دهد

سه‌شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
قابلیت واکنش ایموجی به پیام‌ها، دردسترس برخی کاربران آزمایش‌کننده بتای این پیام‌رسان قرار گرفته است و احتمالاً به‌زودی برای همه‌ی کاربران ارائه خواهد شد.
تبلیغات

پس از آخرین به‌روزرسانی آزمایشی واتساپ اندروید با شماره نسخه‌ی ۲٫۲۲٫۸٫۳ که اخباری را درمورد تغییرات این برنامه ارائه می‌کرد، سرانجام برخی کاربران می‌توانند از یکی از موردانتظارترین ویژگی‌های این اپلیکیشن استفاده کنند زیرا واتساپ درحال ارائه‌ی قابلیت واکنش به پیام‌ها برای برخی از آزمایش‌کنندگان بتا است.

امکان دارد برخی از افراد همچنان نتوانند پس از نصب این به‌روزرسانی از قابلیت واکنش ایموجی به پیام‌ها استفاده کنند؛ زیرا انتشار این ویژگی فعلا برای تعداد محدودی از آزمایش‌کنندگان بتا دردسترس قرار گرفته است؛ بنابراین برای استفاده از آن باید منتظر به‌روزرسانی‌های آزمایشی بعدی باشید.

واکنش‌های واتساپ

واتساپ بتا ۲٫۲۲٫۸٫۳ درحال توسعه‌ی قابلیتی است که اجازه می‌دهد زبان برنامه را برای به‌روزرسانی‌های آینده تغییر دهید.

درحال حاضر ۶ واکنش ایموجی در به‌روزرسانی بتا اخیر واتساپ دردسترس کاربران قرار گرفته است که شامل لایک، قلب، خنده، شگفت‌زده، غمگین و تشکر است.

اضافه شدن این قابلیت چندان تعجب‌آور نیست؛ زیرا واتساپ امکان مدیریت اعلان‌های واکنش را در واتساپ بتا برای آی‌اواس و واتساپ دسکتاپ بتا ارائه کرده است. این یعنی احتمال دارد به‌زودی شاهد انتشار قابلیت واکنش‌ها برای عموم کاربران باشیم.

درحال‌حاضر فقط آزمایش‌کنندگان بتا می‌توانند به‌پیام‌ها واکنش نشان دهند؛ اما همه می‌توانند این واکنش‌ها را مشاهده کنند.

اگر نمی‌توانید به پیام‌ها واکنش نشان دهید نگران نباشید؛ زیرا به‌روزرسانی آینده مطمئناً این قابلیت را دردسترس شما قرار خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات