مایکروسافت قصد دارد Skype Meet Now را با مرورگر اج ادغام کند

دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهراً مایکروسافت در‌ حال کار روی ادغام Skype Meet Now با مرورگر اج خود است.
تبلیغات

مایکروسافت اخیراً تغییراتی روی مرورگر اج اعمال کرده که با انتقاد برخی کاربران مواجه شده است. حالا به‌نظر می‌رسد غول نرم‌افزاری مستقر در ردموند قصد دارد سرویس Skype Meet Now را به مرورگر اج اضافه کند.

همان‌طور که نئووین گزارش می‌دهد، ادغام Skype Meet Now با مرورگر اج اولین‌ بار توسط حساب کاربری Leopeva64-2 در ردیت مشاهده شد. وی این ویژگی را هنگام بررسی آخرین نسخه‌ی اج قناری (Edge Canary) مشاهده کرده است. در‌ واقع یک گزینه‌ی جدید در تنظیمات ظاهری این مرورگر ظاهر خواهد شد که دکمه‌ای با عنوان Skype Meet Now را به آن اضافه می‌کند. با کلیک روی این دکمه، پنل Skype Meet Now به‌طور مستقیم در مرورگر مایکروسافت اج باز خواهد شد.

Skype Meet Now روی مرورگر اج

اگرچه این گزینه به‌طور پیش‌فرض غیرفعال است، اما آخرین اقدام مایکروسافت احتمالاً بار دیگر بحث‌هایی را در‌ مورد اینکه چرا قابلیتی مثل ادغام Skype Meet Now به‌طور مستقیم روی مرورگر اعمال شده و این شرکت آن را به‌عنوان افزونه‌ای مجزا و اختیاری ارائه نکرده، ایجاد خواهد کرد. با توجه به اینکه Teams یک نسخه‌ی شخصی دارد که اساساً با نسخه‌ی استاندارد اسکایپ نیز رقابت می‌کند، این تغییر همچنین بحث‌هایی را در‌ مورد برنامه‌های ارتباطات آنلاین توصیه‌شده‌ی مایکروسافت ایجاد خواهد کرد.

در مجموع، هنوز مشخص نیست که ادغام Skype Meet Now با اج چه‌ زمانی به کانال انتشار پایدار خواهد رسید. اج قناری به‌صورت شبانه‌روزی به‌روزرسانی می‌شود، بنابراین ویژگی‌های جدید این مرورگر ابتدا در این نسخه ارائه می‌شود و سپس به کانال آزمایشی، توسعه‌دهندگان و در نهایت کانال نسخه‌های پایدار راه خواهد یافت. علاوه‌براین، این ادغام به‌عنوان بخشی از استراتژی «انتشار کنترل‌شده» مایکروسافت ارائه شده است، بنابراین احتمال دارد برای همه‌ی کاربران در‌ دسترس نباشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات