اضافه‌شدن قابلیت‌های دوربین گلکسی S22 به اپ بعضی از شبکه‌های اجتماعی

چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ ویژگی‌های دوربین گلکسی اس ۲۲ را به اسنپ‌چت و اینستاگرام و تیک‌تاک می‌آورد.
تبلیغات

خانواده گلکسی S22 سامسونگ در بخش دوربین با ویژگی‌های زیادی همراه شده‌اند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. ویژگی جذاب نسل جدید این است که می‌توانید قابلیت‌های مختلف دوربین آن را در اپ‌های رسانه‌های اجتماعی نیز به‌کار ببرید. این شرکت کره‌ای اعلام کرده است در حال همکاری با اسنپ‌چت و تیک‌تاک و اینستاگرام است تا ویژگی‌های دوربین پیشرفته‌ی گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۲ را مستقیماً در این اپلیکیشن‌ها دردسترس قرار دهد.

به‌گزارش xda-developers، ازجمله ویژگی‌هایی پشتیبانی‌شده در دوربین گلکسی اس ۲۲ می‌توان به عکاسی در حالت شب اشاره کرد. حالت شب شامل پردازش‌های زیادی برای گرفتن عکس‌های باکیفیت در محیط‌های کم‌نور است؛ بنابراین، دریافت چنین ویژگی‌هایی در اپلیکیشن‌های رسانه‌های اجتماعی بسیار مفید خواهد بود. افزون‌براین، از بزرگ‌نمایی روان پشتیبانی می‌شود و حتی می‌توانید از لنز تله‌فوتو برای عکس‌برداری مستقیم در اپ‌ها استفاده کنید. تمام این قابلیت‌ها عموماً در اپلیکیشن دوربین خود سامسونگ دردسترس هستند؛ درنتیجه اضافه‌شدنشان به رسانه‌های اجتماعی تجربه‌ای جذاب خلق خواهد کرد.

تغییرات فقط محدود به عکس‌برداری نیست و اکنون می‌توانید مستقیماً در اپ‌های رسانه‌های اجتماعی ویدئوهای پرتره ضبط کنید. این ویژگی از قابلیت تشخیص اشیاء برای محوکردن پس‌زمینه و کمک به برجسته‌ترشدن سوژه‌ی ویدئو استفاده می‌کند و شما می‌توانید بدون باز‌‌کردن خود اپ دوربین این کار را انجام دهید.

فوکوس خودکار حین ضبط ویدئو و تثبیت‌کننده‌ی تصویر دیجیتال و ویدئو Super HDR همگی در اپ‌های شبکه‌های اجتماعی موجود هستند. Super HDR یکی دیگر از ویژگی‌های جدید بزرگ در دوربین‌های گلکسی S22 است که به شما امکان می‌دهد زمانی که نور پس‌زمینه قوی وجود دارد، عکس‌های دقیق‌تری از افراد و اشیاء ثبت کنید.

در‌حال‌حاضر، سامسونگ فقط از اسنپ‌چت و تیک‌تاک و اینستاگرام نام برده است؛ بنابراین، ممکن است ویژگی‌های دوربین خانواده گلکسی اس ۲۲ را در رسانه‌های اجتماعی دیگر نبینیم. البته باید بیشتر منتظر بمانیم تا اطلاعات دیگری منتشر شود تا متوجه شویم برنامه‌ی بلندمدت غول فناوری کره‌ای برای ادامه‌ی مسیر ویژگی مذکور چیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات