گوگل مسیجز امکان ارسال فیلم و تصاویر باکیفیت‌تر از طریق لینک را ارائه خواهد داد

دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن پیام‌رسان متنی گوگل مسیجز به‌زودی به‌ کاربران اجازه خواهد داد ویدئوها و تصاویر باکیفیت را از‌ طریق لینک ارسال کنند.
تبلیغات

تغییرات جدیدی در اپلیکیشن گوگل مسیجز اعمال شده است. طراحی مجدد این اپلیکیشن برای افرادی که از نسخه‌ی بتای آن استفاده می‌کنند، در‌ دسترس قرار گرفته و منوی سه‌نقطه‌ای گوشه‌ی سمت‌ راست بالای صفحه با منوی سه‌خط در سمت چپ نمایشگر جایگزین شده است.

به گزارش فون‌آرنا، درحال‌حاضر منوی کناری گوگل مسیجز شامل گزینه‌های پیام‌ها، ستاره‌دار، بایگانی‌شده، هرزنامه و مسدود‌شده می‌شود. سایر گزینه‌ها مثل جفت‌سازی دستگاه و انتخاب تم نیز در بخشی جداگانه در پایین این منو فهرست شده است.

گوگل مسجیز

پس از به‌روزرسانی به این نسخه، متوجه تغییرات آن خواهید شد زیرا اولین‌ باری که برنامه را پس از به‌رزورسانی باز کنید، از شما درخواست می‌شود عملیات یکپارچه‌سازی گوگل فوتوز را برای برنامه‌ی مسیجز فعال کنید. در این پیام نوشته شده است:

ویدئوها را با حفظ وضوح، همان‌طور که قرار است دیده شوند، به‌‌ اشتراک بگذارید.

پیوندی حاوی ویدئو یا تصاویر ارسال‌شده در پایین صفحه، امکان استفاده از برنامه‌ی گوگل مسیجز را بدون نیاز به حساب گوگل فراهم می‌کند.

کاربران برای ارسال ویدئو و تصاویر موردنظر چند انتخاب در‌ دسترس خواهد داشت که از‌ جمله می‌توان به گزینه‌ای اشاره کرد که هنگام اشتراک‌گذاری ویدئو در گوگل مسیجز، همیشه پیوندی را به Photos ارسال می‌کند. با فعال کردن این گزینه و ارسال پیوند ویدئو یا تصاویر موردنظر، دریافت‌کننده‌ی پیام قادر خواهد بود محتوای موردنظر را با کیفیت بالا دریافت کند.

همان‌طور که اشاره کردیم این به‌روزرسانی درحال‌حاضر فقط برای کاربرانی که عضو برنامه‌ی بتا هستند در ‌دسترس قرار گرفته است. علاوه‌براین همه‌ی اعضای برنامه‌ی بتا این تغییرات را مشاهده نخواهند کرد. گوگل احتمالاً سعی دارد پس از دریافت بازخوردهای اولیه، این به‌روزرسانی را به‌طور گسترده‌تر برای همه‌ی کاربران منتشر کند.

اگر پیش از این از کیفیت پایین ویدئوها و تصاویر ارسال‌شده از‌ طریق اپلیکیشن Google Messages ناراضی بوده‌اید، این قابلیت جدید می‌تواند برای شما کاربردی باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات