اپل موزیک دوره رایگان آزمایشی خود را به یک ماه کاهش داد

یک‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
کاربران جدید اپل اکنون فقط می‌توانند یک ماه به‌رایگان و آزمایشی از Apple Music استفاده کنند.
تبلیغات

در هفته‌ی جاری، اپل تغییری نسبتاً بزرگ در برنامه‌ی Apple Music خود اعمال کرد و اکنون پس از سه‌ سال از اولین‌باری که قصد داشت دوره‌ی آزمایشی رایگان سرویس مذکور را کاهش دهد، سرانجام این کار را انجام داده است. کاربران جدید به‌جای سه‌ ماه، تنها یک ماه دوره‌ی آزمایش رایگان دریافت می‌کنند؛ اگرچه خریداران ایرپاد و سایر دستگاه‌ها هنوز شش ماه فرصت دارند. اشتراک رایگان سه‌ماهه ویژگی‌ای بود که اپل موزیک را از باقی رقبا متمایز می‌کرد.

به‌گزارش اپل‌اینسایدر، در وب‌سایت Apple Music اشاره شده است که همه می‌توانند از دسترسی یک‌ماهه‌ی رایگان خود استفاده کنند. همچنین، آمده است که پس از دوره‌ی آزمایشی، به‌طور خودکار هر ماه ۹٫۹۹ دلار از کاربر دریافت می‌شود تا بتواند از آن استفاده کند. در‌حال‌حاضر، سرویس مذکور ۱۵۰ کشور را زیر پوشش خود قرار داده است و سیاست جدید اپل در همه‌ی مناطق اعمال خواهد شد.

بااین‌همه، همان‌طورکه پیش‌تر گفتیم، خرید دستگاه‌های واجدشرایط باعث می‌شود بتوانید از اشتراک شش‌ماهه استفاده کنید. ازجمله دستگاه‌های مدنظر اپل می‌توان به ایرپاد پرو، ایرپاد ۲، ایرپاد ۳، ایرپاد مکس و هوم‌پد مینی اشاره کرد.

باید به این موضوع اشاره کرد که قیمت سرویس اپل موزیک ثابت می‌ماند و سه طرح مختلف آن شامل دانشجویی و فردی و خانوادگی به‌ترتیب ۴٫۹۹ و ۹٫۹۹ و ۱۴٫۹۹ دلار قیمت دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات