مایکروسافت به مرورگر Edge پنلی برای بازی اضافه می‌کند

سه‌شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت در تلاش برای تبدیل مرورگر اج به مرورگری همه‌کاره، پنلی برای بازی به این مرورگر اضافه کرده است که فهرستی از باز‌ی‌ها مانند باز‌ی‌های کارتی و ورزشی و پازل را در‌اختیار کاربر می‌گذارد.
تبلیغات

مایکروسافت در ماه‌های گذشته ابزارهای جدید زیادی در دسته‌بندی‌های مختلف برای مرورگر اج معرفی کرده است. خرید مستقیم از مرورگر، ابزار ریفرنس‌دهی مانند پلتفرم Word، حل مسائل ریاضی و… ازجمله‌ی این ابزارها هستند که اخیرا به مرورگر اج اضافه شده‌اند.

تمام این امکانات در قالب افزونه به مرورگر محبوب مایکروسافت اضافه شده‌اند و هیچ‌کدام به‌عنوان ویژگی‌ اصلی این مرورگر شناخته نمی‌شوند؛ اما فراهم‌کردن این قابلیت‌ها مایکروسافت را از دیگر رقیبانش متمایز می‌کند.

به‌گزارش neowin و به‌گفته‌ی یکی از کاربران خوش‌نام ردیت، u/Leopeva64-2، اکنون در مرورگر اج کاناری دکمه‌ای برای اضافه‌کردن افزونه‌ی بازی درکنار نوار آدرس وجود دارد که این موضوع می‌تواند نشان‌دهنده‌ی تمرکز مایکروسافت روی اضافه‌کردن پنلی مشابه به مرورگر اج باشد.

با فعال‌کردن این افزونه و کلیک روی دکمه‌ی بازی‌ها، پنلی در سمت راست پنجره‌ی مرورگر اضافه خواهد شد که شامل فهرستی از بازی‌ها مانند باز‌ی‌های کارتی، ورزشی، پازل، آرکید و بسیاری از بازی‌های ام‌اس‌ان است. با کلیک روی هر بازی، می‌توان آن را مستقیما در مرورگر اج اجرا کرد.

با‌‌‌توجه‌‌به استراتژی مایکروسافت برای عرضه‌ی مرحله‌به‌‌‌‌مرحله‌‌‌‌‌‌‌‌ قابلیت‌ها، هنوز مشخص نیست که نسخه‌ی پایدار این افزونه در‌نهایت چه زمانی به مرورگر اج اضافه می‌‌شود؛ اما قطعا پنل بازی می‌تواند برگ‌برنده‌ای برای این اَبَرشرکت چندملیتی باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات