تلگرام در حال کار روی امکان مخفی‌کردن محتوای مرتبط با اسپویل فیلم‌ها است

سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با قابلیت جدید تلگرام، سرانجام می‌توانید در گروه‌های این اپلیکیشن بدون نگرانی درباره‌ی فیلم‌های در حال اکران سینما صحبت کنید.
تبلیغات

اگر برای انتخاب اپلیکیشن پیام‌رسان به ویژگی‌های این پلتفرم‌ها اهمیت می‌دهید، مسلما تلگرام یکی از گزینه‌های برتر پیش روی شما خواهد بود. این اپلیکیشن از گروه‌های بسیار بزرگ با ظرفیت ۲۰۰ هزار نفر پشتیبانی می‌کند و علاوه‌بر‌این می‌توان در آن فایل‌های مختلف را تقریبا در هر حجمی برای سایر کاربران ارسال کرد.

حال به‌نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن قصد دارند ویژگی جذاب دیگری به این پیام‌رسان اضافه کنند که تاکنون در هیچ‌یک از اپلیکیشن‌های رقیب ارائه نشده است. این ویژگی «استایل اسپویلر برای چت» است که درنهایت امکان صحبت درباره‌ی فیلم‌هایی مثل Spiderman: No Way Home را در‌دسترس کاربران قرار خواهد داد که هم‌اکنون در حال اکران است.

به‌گزارش اندروید‌پلیس، پست ارسال‌شده‌ی تلگرام در ردیت نشان می‌دهد این اپلیکیشن پیام‌رسان به‌زودی از قابلیت مخفی‌کردن متن‌های بالقوه‌ی حساس یا اسپویلر فیلم‌ها پشتیبانی خواهد کرد. این گزینه پنهان است و هنگام ضبط فیلم از صفحه، در منو استایل با فشار‌دادن طولانی هنگام انتخاب متن نشان داده می‌شود. پس از فشردن کلید Send، متوجه خواهید شد که پیام ارسال‌شده به‌جای کلمه‌ها و جمله‌های واقعی، با مکان‌نمای پیکسلی فازی جایگزین شده است و متن اصلی فقط با ضربه‌زدن روی آن نمایش داده خواهد شد.

قابلیت مخفی کردن اسپویل فیلم در تلگرام

این امکان وجود دارد پیش از ارائه‌ی حالت پایدار این قابلیت‌، تلگرام آن را به‌صورت هشدار اسپویلر مناسب اجرا کند. اگرچه این ویژگی در ابتدا فقط برای محتوای متنی در‌دسترس خواهد بود، به‌نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک، امکان مخفی‌کردن محتوای چندرسانه‌ای مثل عکس و فیلم نیز به همین روش فراهم شود. علاوه‌بر‌این، شاید این قابلیت فقط در کانال‌ها و گروه‌ها فعال باشد؛ به‌همین‌دلیل، احتمال دارد در ابتدا ارائه‌ی این قابلیت در چت‌های تکی را شاهد نباشیم.

این ویژگی فعلا در نسخه‌ی آیفون تلگرام دیده شده است؛ ولی از‌آنجا‌که این اپلیکیشن در پلتفرم‌های مختلف دردسترس است، بعید به‌نظر می‌رسد که قابلیت مخفی‌کردن محتوای اسپویلر فیلم‌ها فقط مختص کاربران اپل باشد. بنابراین؛ این قابلیت به‌احتمال زیاد به‌طور هم‌زمان برای همه‌ی نسخه‌های تلگرام، ازجمله اندروید و نسخه‌ی تحت‌وب نیز دردسترس قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات