امکان حذف تک عکس از پست‌های چند عکسی در اینستاگرام فراهم شد

جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
اینستاگرام قابلیت حذف یک عکس از پست‌های چندعکسی را برای کاربران پلتفرم خود فراهم کرده است.
تبلیغات

اینستاگرام از سال ۲۰۱۷ (۱۳۹۶) قابلیت آپلود چند عکس به‌طور هم‌زمان و در پستی واحد را برای کاربران خود فراهم کرده بود و افراد می‌توانستند عکس‌های این پست‌ها را به‌صورت چرخ و فلکی مشاهده کنند.

به‌این‌ترتیب، کاربران می‌توانستند به‌صورت هم‌زمان تا ۱۰ عکس یا ویدئو را در هر پست آپلود و منتشر کنند. حالا بعد از چهار سال، به گزارش engadget، این پلتفرم امکان حذف یک تصویر یا ویدئو را از این پست‌های چرخ و فلکی فراهم کرده است.

آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام، با انتشار ویدیویی در توییتر نحوه عملکرد این قابلیت جدید را توضیح داده است:

کاربران می‌توانند با ضربه زدن روی سه نقطه بالای پست و انتخاب گزینه ویرایش، یکی از عکس‌ها یا ویدئو‌های این پست‌های چند عکسی را حذف کنند. برای این کار کافی است تا روی عکس یا ویدیوی مورد نظر رفته و گزینه حذف را انتخاب کنند.

درحال‌حاضر تنها کاربران سیستم‌عامل iOS می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند، اما به‌زودی برای کاربران سیستم‌عامل اندروید نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

adam mosseri

موسری اقرار کرد که این قابلیت، گزینه‌ای است که باید مدت‌ها پیش به اینستاگرام اضافه می‌شد.

قابلیت دیگری که درحال‌حاضر تنها در دسترس کاربران ایالات متحده قرار گرفته، گزارش ایراد‌های این پلتفرم تنها با تکان دادن گوشی است. قابلیت جدید Rage Shake برای کاربران این امکان را فراهم می‌کند تا در صورت مشاهده مشکلی هنگام استفاده از اینستاگرام، گوشی خود را تکان داده و مشکل را گزارش کنند. موسری می‌گوید که این قابلیت به اینستاگرام کمک می‌کند تا برطرف کردن اشکالات موجود در این پلتفرم را اولویت بندی کند.

شما درباره قابلیت امکان حذف تک عکس از پست‌های چند عکسی اینستاگرام چه دیدگاهی دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات