امکان ضبط و پخش مجدد جلسات صوتی با قابلیت جدید کلاب‌ هاوس

چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
کلاب‌هاوس قابلیت Replay را برای ضبط و پخش مجدد جلسات صوتی به پلتفرم خود اضافه می‌کند.
تبلیغات

کلاب‌هاوس را به خاطر دارید؟ محبوبیت این اپلیکیشن در اواخر ۲۰۲۰ افزایش یافت و همه دوست داشتند دعوت‌نامه‌ای دریافت کرده و از این طریق عضو آن شوند. اکنون دوره ابتدایی آن به پایان رسیده و کمی از هیاهوی شهرت آن کاسته شده است. اما به نظر می‌رسد این اپ از مرحله اول جان سالم به در برده و اکنون در حال دریافت ویژگی‌های جدید است.

به گزارش فون‌آرنا، جدیدترین قابلیت اضافه شده به آن Replay نام دارد که شرکت سازنده از ماه سپتامبر در حال تبلیغ کردن آن است. همان‌طور که از نام آن پیدا است، این ویژگی جدید به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهد یک جلسه را ضبط کرده و آن را در پروفایل خود یا در یک کلاب پست کنند. کلاب‌هاوس چند روز پیش به‌طور رسمی انتشار Replay را در وب‌سایت خود اعلام کرد. در ادامه گزیده‌ای از بیانیه مطبوعاتی کلاب‌هاوس درباره این قابلیت جدید را مطالعه می‌کنید:

Replay یک ویژگی اختیاری است که تولیدکنندگان می‌توانند آن را برای هر اتاق عمومی روشن یا خاموش کنند. وقتی Replay فعال باشد، هر کسی در کلاب‌هاوس می‌تواند هر زمان که دوست داشت کل جلسه صوتی را دوباره پخش کند. آن‌ها می‌توانند تمام عناصر اتاق‌های لایو کلاب‌هاوس را در نسخه ضبط شده ببینند.
قابلیت Replay کلاب هاوس

ویژگی جدید با برخی امتیازات اضافی نیز همراه است. کاربرانی که در حال گوش دادن به پخش مجدد جلسه هستند، می‌توانند لینک‌های پین‌ شده را نیز مشاهده کنند. لینک‌هایی که بالای روم پین شده‌اند، فعال باقی می‌مانند و به‌صورت پویا در طول پخش مجدد نیز تغییر می‌کنند. علاوه‌براین، امکان دانلود جلسات نیز وجود دارد و کاربران می‌توانند آن‌ها را در دستگاه خود ذخیره کرده یا برای افراد دیگر ارسال کنند. حتی می‌توان محتواهای ضبط شده را به سرعت ۱٫۵ الی ۲ برابر نیز گوش کرد. همچنین اکنون امکان تهیه کلیپ‌های ۳۰ ثانیه‌ای از محتواهای ضبط شده نیز وجود دارد.

در حال حاضر، مدیران می‌توانند متوجه شوند که چند نفر به صورت آنلاین در روم آن‌ها حضور داشته و چند نفر فایل ضبط شده را گوش کرده‌اند. ویژگی Replay برای افرادی که نمی‌توانند به‌صورت مستمر در بحث‌های آنلاین صوتی حضور داشته باشند بسیار کارآمد خواهد بود. همچنین اگر مبحث مهمی در جلسه گفته شود، می‌توان بعدا آن را در فایل صوتی ضبط شده مجددا گوش کرد.

نظر شما همراهان زومیت درباره قابلیت جدید کلاب‌هاوس چیست؟ آیا به نظر شما این قابلیت می‌تواند کارایی آن را بهتر کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات