مرورگر جدید آنر در‌واقع مرورگر تغییر‌نام‌یافته‌ هواوی است

سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس اسکرین‌شات منتشر‌شده‌ی یکی از کاربران ویبو، ظاهرا مرورگر ارائه‌شده در گوشی‌های جدید آنر نسخه‌ی تغییرنام‌یافته‌ی مرورگر اندرویدی هواوی است.
تبلیغات

هواوی برند آنر را در اواسط نوامبر ۲۰۲۰ به شرکت فناوری اطلاعات Zhixin فروخت. تقریبا یک سال بعد، محصولات این دو شرکت هنوز‌هم با قابلیت‌ها و امکانات مشابه روانه‌ی بازار می‌شود. گوشی‌های جدید برند انر تقریبا از هر نظر به گوشی‌های هواوی شباهت دارند. این موضوع درمورد نرم‌افزار گوشی‌های آنر نیز صدق می‌کند.

چند روز قبل آنر اپلیکیشن مرورگر خود را با نام Honor Broswer برای دستگاه‌های اندرویدی‌اش منتشر کرد. جای تعجب نیست که این مرورگر در‌واقع همان مرورگر ارائه‌شده در دستگاه‌های اندرویدی هواوی بوده که فقط نام آن تغییر کرده است.

به‌‌‌گزارش گیزموچاینا، یکی از کاربران ویبو در ۳۱ اکتبر چند اسکرین‌شات از مرورگر جدید آنر به‌اشتراک گذاشته است. این اپلیکیشن فعلا در نسخه‌ی آزمایشی منتشر شده است. تصاویر این مرورگر نشان می‌دهد ظاهر و نماد و میان‌برهای آن کاملا شبیه مرورگر دستگاه‌های اندرویدی هواوی است.

منو مرورگر آنر

امروز شرکت آنر لوگو این اپلیکیشن را با نسخه‌ی آزمایشی ۵/۰/۰/۳۰۳ تغییر داد. این نسخه‌ی جدید به‌همراه قابلیت «آنر ویژن» عرضه شده است که عملکرد این بخش نیز دقیقا شبیه به هواوی پتال (Huawei Petal) است.

نسخه‌ی جدید مرورگر آنر همچنین ویژگی‌ای به‌نام «پیشنهاد‌ها هوشمند آنر» (Honor Smar Recommendation) دارد که مشابه قابلیت ارائه‌شده در مرورگر هواوی است.

به‌طور خلاصه، مرورگر آنر همان مرورگر هواوی است که فقط نام آن تغییر داده شده است. امیدواریم آنر این برنامه‌ را به‌نحوی تغییر دهد که در آینده‌ی نزدیک با ظاهر و مجموعه‌ای از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد خود دردسترس قرار گیرد. تا آن زمان، کاربران آنر درواقع همچنان از مرورگر هواوی در گوشی‌های خود بهره خواهند برد.

نظر شما کاربران زومیت درمورد وضعیت فعلی دو برند هواوی و آنر چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات