توئیتر در حال آزمایش نمایش تبلیغات در وسط مکالمات است

توئیتر در حال آزمایش نمایش تبلیغات در وسط مکالمات است

توئیتر نمایش آزمایشی تبلیغات در بخش گفت‌وگوها را آغاز کرد.

احتمالا شما هم با این موضوع موافق هستید که خوراک خبری توئیتر پر از آگهی است. اما به‌نظر می‌رسد این میزان تبلیغات برای شبکه‌ی اجتماعی مورد اشاره کافی نیست، زیرا نمایش آگهی در وسط مکالمات را آغاز کرده است.

به گزارش ورج، بروس فالک، مدیر درآمدزایی محصولات توئیتر اعلام کرده که قالب تبلیغاتی جدید در اندروید و آی‌اواس درحال آزمایش است و اگر شما هم در این مرحله‌ی آزمایشی باشید، پس از اولین، سومین یا هشتمین پاسخ داده شده به توئیت‌ها، آگهی‌های جدید را مشاهده خواهید کرد.

کارکرد تبلیغ درون مکالمه‌ای دقیقا همان‌طور است که انتظار دارید و به‌نظر می‌رسد بیشتر کاربران طرفدار آن نیستند. این تغییر باعث می‌شود تا هنگام مرور تعداد زیاد پاسخ‌‌های ثبت‌شده برای هر توئیت، علاوه بر جعل کننده‌های هویت، و ترول‌ها با تبلیغات هم مواجه شویم و به‌همین دلیل کاربزان حس خوبی از این وضعیت نخواهند داشت.

تبلیغات بین مکالمه توئیتر

خوشبختانه این آگهی‌های جدید هنوز برای همه‌ی کاربران در دسترس قرار نگرفته است. حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا توئیتر این نوع تبلیغات را برای همه‌ی کاربران ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فعال خواهد کرد یا خیر.

نظر شما در این مورد چیست؟

منبع theverge

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده