توییتر مشکل ناپدید شدن توییت‌ها هنگام رفرش خودکار صفحه را اصلاح می‌کند

پنج‌شنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
تیم پشتیبانی توییتر با انتشار پستی در این شبکه اجتماعی، اعلام کرد، آ‌ن‌ها در تلاش‌اند مشکل ناپدید شدن ناگهانی توییت‌ها را رفع کنند.
تبلیغات

اگر از کاربران توییتر باشید، احتمالا این مسئله را تجربه کرده‌اید که هنگام خواندن یک توییت در اپلیکیشن یا وب‌سایت این شبکه اجتماعی، ناگهان صفحه رفرش و پست مورد نظر ناپدید می‌شود. این امر تجربه کاربری را با مشکل مواجه می‌کند و کاربران را آزار می‌دهد که به همین دلیل، در نهایت توییتر تصمیم گرفته است این موضوع را برای همیشه اصلاح کند.

به‌تازگی چند توییت توسط تیم پشتیبانی توییتر منتشر شده است که اطلاع می‌دهند آن‌ها در حال اصلاح این مشکل هستند.

در ادامه یکی از توییت‌های منتشرشده توسط تیم پشتیبانی توییتر به همراه ترجمه آن را مشاهده می‌کنید:

Let’s talk about Tweets disappearing from view mid-read when the timeline seems to auto-refresh. We know it’s a frustrating experience, so we’re working on changing it.Over the next two months, we’ll be rolling out updates to the way we show you Tweets so they don't disappear.— Twitter Support (@TwitterSupport) September 22, 2021
بیایید درباره توییت‌هایی صحبت کنیم که در میانه خواندن و هنگامی که به نظر می‌رسد تایم‌لاین به‌صورت خودکار رفرش شده است، ناپدید می‌شوند. می‌دانیم این یک تجربه آزاردهنده است؛ بنابراین روی تغییر آن کار می‌کنیم.

به منظور رفع مشکل مذکور، توییتر نحوه نمایش توییت‌ها را تغییر می‌دهد تا دیگر ناپدید نشوند. به گفته توسعه‌دهندگان این شبکه اجتماعی، این تغییرات طی دو ماه آینده اعمال خواهد شد.

آیا تابه‌حال این مشکل را در توییتر تجربه کرده‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات