پشتیبانی گسترده‌تر نسخه MOD اپلیکیشن دوربین گوگل از دستگاه‌های اندرویدی

دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل برای پشتیبانی از دستگاه‌های اندرویدی بیشتر، نسخه MOD اپلیکیشن Google Camera Go 2.5 را منتشر می‌کند.
تبلیغات

Google Camera Go، نسخه کوچک‌‌ترشده اپلیکیشن دوربین گوگل گوشی‌های پیکسل است که توسط این غول فناوری در مارس سال گذشته منتشر شد. با گذشت زمان، این شرکت ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشتری به آن اضافه کرده است.

به گزارش گیزموچاینا، در حال حاضر Google Camera Go 2.5 دارای یک نسخه MOD جدید است که پشتیبانی از دیگر دستگاه‌ها را به این اپلیکیشن اضافه می‌کند. این ویژگی با قابلیت‌های دیگری مانند حالت پرتره، حالت شب و سایر موارد همراه خواهد بود.

اکنون سه نسخه مختلف از اپلیکیشن Google Camera در دسترس کاربران قرار دارد. یکی از آن‌ها دوربین عادی گوگل است و نسخه سبک‌تر آن نیز با نام Google Camera Go وجود دارد. همچنین به‌تازگی نسخه جدید MOD با پشتیبانی از دوربین‌های کمکی برای کاربران بیشتری منتشر شده است.

دوربین گوگل

گوگل پردازش تصویر گوگل را به این اپلیکیشن اضافه کرده که با استقبال خوب کاربران پیکسل روبه‌رو شده است. Google Camera Go نسخه‌ی کوچک‌ترشده‌ی از اپلیکیشن اصلی در گوشی‌های پیکسل است و همچنین این شرکت ویژگی‌هایی جدیدی از گوشی‌های پرچم‌دار خود به آن اضافه کرده است؛ اما نباید انتظار داشت که عملکرد این دو نسخه با یکدیگر برابر باشد.

آخرین نسخه Google Camera Go 2.5 MOD باید تقریباً برای هر گوشی هوشمند اندرویدی دارای نسخه ۸ یا بالاتر در دسترس باشد؛ اما این احتمال وجود دارد که با برخی از دستگاه‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که بسیار قدیمی هستند، سازگار نباشد و کار نکند.

گوگل گفته بود Camera Go برای کاربران گوشی‌های هوشمند Android Go با رابط کاربری تمیز و ساده ساخته شده است تا کار برای کاربرانی که برای اولین‌ بار از آن استفاده می‌کنند آسان‌تر باشد. این اپلیکیشن فضای ذخیره‌سازی عکس و ویدئو را بررسی و به کاربران کمک می‌کند حافظه دستگاه خود را برای ذخیره خاطرات جدید بهینه‌سازی کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات