اپلیکیشن رسمی سامسونگ، گلکسی واچ 4 را به واکی تاکی تبدیل می‌کند

سه‌شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ اپلیکیشنی برای گلکسی واچ ۴ منتشر کرده است که با استفاده از آن، می‌توان این ساعت هوشمند را به واکی تاکی (دستگاه ارتباط بی‌سیم) تبدیل کرد.
تبلیغات

چند هفته پیش، سامسونگ به‌صورت رسمی از نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود یعنی گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک رونمایی کرد. این ساعت‌ها بر خلاف مدل‌های پیشین، از سیستم عامل تایزن استفاده نمی‌کنند و به Wear OS 3 که با همکاری سامسونگ و گوگل توسعه یافته است مجهز شده‌اند. این سیستم عامل، پای دنیای بزرگی از اپلیکیشن‌های پلی استور گوگل را به گلکسی واچ سری ۴ باز می‌کند.

براساس گزارش xda-developers، سامسونگ اپلیکیشنی برای دارندگان گلکسی واچ ۴ عرضه کرده است که می‌توانند با استفاده از آن، گلکسی واچ خود را به واکی تاکی تبدیل کنند.

اپلیکیشن واکی تاکی سامسونگ برای گلکسی واچ ۴

اپلیکیشن مذکور Walkie Talkie نام دارد و همان‌طور که از نام آن پیدا است، گلکسی واچ را به یک دستگاه بی‌سیم با عملکرد push-to-talk تبدیل می‌کند. کاربران می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن، یک کانال مجازی درست کنند و وارد صحبت هم‌زمان با دوستانشان شوند. طبیعتا این ارتباط تنها با کسانی که گلکسی واچ ۴ دارند ممکن خواهد بود و ازآنجاکه واکی تاکی، اپلیکیشن رسمی سامسونگ است، برای استفاده از آن حتماً باید حساب کاربری سامسونگ داشته باشند.

شرکت کره‌ای هنوز به اطلاعاتی در مورد محدوده عملکرد این اپلیکیشن اشاره نکرده است و مشخص نیست که می‌توان روی آن به‌عنوان یک پلتفرم ارتباطی جایگزین حساب کرد یا خیر. سامسونگ توصیه کرده که برای اولین استفاده، بهتر است اتصال ساعت با گوشی هوشمند برقرار باشد؛ بنابراین شاید بتوان گفت بعد از تنظیم اولیه، واکی تاکی به‌صورت مستقل روی ساعت قابل استفاده خواهد بود.

کاربران ساعت هوشمند سامسونگ می‌توانند در صورت تمایل، به اپلیکیشن دسترسی مکانی بدهند تا ازطریق بلوتوث، کانالی برای اتصال با دوستان هم‌جوار ایجاد کند.

شاید اپلیکیشن واکی تاکی سامسونگ برای گلکسی واچ ۴ چندان کاربردی به نظر نرسد؛ اما امتحان کردن آن خالی از لطف نخواهد بود. نظر شما در مورد قابلیت تبدیل گلکسی واچ ۴ به واکی تاکی چیست؟ اگر گلکسی واچ ۴ بخرید، آیا این اپلیکیشن را امتحان خواهید کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات