نسخه‌ی بتای واتساپ پی‌سی برای ویندوز و مک در دسترس قرار گرفت

دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
برای اولین بار نسخه‌ی بتای واتساپ پی‌سی در دسترس کاربران ویندوز و مک قرار گرفت.
تبلیغات

امکان دسترسی به نسخهی بتای واتساپ برای اندروید و iOS از مدتها پیش فراهم بوده است و کاربران میتوانند با دانلود این نسخه‎ به ویژگیهای جدید قبل از انتشار رسمی دسترسی داشته باشند.

امروز برای اولین بار، واتساپ نسخه‌ی بتای برنامه خود را برای کاربران ویندوز و مک در دسترس قرار داد. کاربران از امروز می‌توانند نسخه‌ی بتای 2.2133.1 واتساپ دسکتاپ را دانلود کنند. در این نسخه‌ی بتا قابلیت گوش دادن به پیام صوتی قبل از ارسال فراهم شده است. انتظار می‌رود به‌زودی قابلیت استفاده از واتساپ در چند دستگاه مختلف به این نسخه اضافه شود.

واتساپ بتا

واتساپ بتای دسکتاپ به صورت خودکار به‌روزرسانی می‌شود و نیازی به انجام مراحل دستی برای دریافت نسخه‌ی جدید وجود ندارد. به گزارش WABetaInfo، با اضافه شدن قابلیت multi-device 2.0 کاربران آیپد بلاخره بعد از سال‌ها انتظار می‌توانند از واتساپ روی تبلت استفاده کنند. نسخه‌ی بتا واتساپ برای کامپیوتر شخصی را می‌توانید از لینک‌های زیر دانلود کنید.

دانلود واتساپ بتا برای ویندوز

دانلود واتساپ بتا برای مک

 نظر شما کاربران زومیت در مورد تغییرات و سرعت گرفتن توسعه ویژگی‌های جدید واتساپ چیست؟ آیا واتساپ می‌توانند با این ویژگی‌های جدید در رقابت با تلگرام حرفی برای گفتن داشته باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات