بیلد آزمایشی جدید ویندوز 11 با به‌روزرسانی برنامه‌های پیش‌فرض منتشر شد

جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت با انتشار بیلد آزمایشی جدید ویندوز ۱۱ تعدادی از اپلیکیشن‌های این سیستم عامل را به‌روزرسانی کرد. مایکروسافت می‌‎گوید به‌روزرسانی بیشتری در راه است.
تبلیغات

مایکروسافت با انتشار بیلد جدید آزمایشی ویندوز ۱۱ برخی از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض ویندوز بهبود بخشید. 

مایکروسافت دیشب بیلد آزمایشی 22000.132 برای کانال Dev منتشر کرد. در این بیلد برخی از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض ویندوز ۱۱ شامل Mail، Calculator، Snipping Tool و Calendar به‌روزرسانی جدیدی دریافت کردند تا با طراحی جدید ویندوز هماهنگ شوند؛ هرچند برخی از این به‌روزرسانی جزئی هستد. 

مایکروسافت در این بیلد آزمایشی برنامه Snipping Tool و Snip & Sketch را با حفظ ویژگی‌‎های خوب هر دو برنامه در اپلیکیشن جدید Snipping Tool ادغام کرده است. کلید‌های ترکیبی Win + Shift + S همچنان اصلی‌ترین راه برای گرفتن اسکرین شات در ویندوز ۱۱ خواهند. پس از گرفتن اسکرین‌شات با اپلیکیشن Snipping Tool، پنجره‌ای شامل گزینه‌های ویرایش،برش، حاشیه نویسی، خط کش و موارد دیگر در دسترس قرار می‌گیرد.خوشبختانه مایکروسافت  تم تیره را به Snipping Tool اضافه کرده است.

اپلیکشین جدید Snipping Tool ویندوز 11

از دیگر تغییرات در این بیلد می‌توان به به‌روزرسانی اپلیکیشن‌‎های Mail و Calendar اشاره کرد که از نظر بصری هماهنگی بیشتری با طراحی ویندوز ۱۱ دارند. دیو گروچوکی مدیر ارشد در مایکروسافت می‌گوید در این به‌روزرسانی ما گوشه‌های گرد و تغییرات دیگری را به این اپلیکیشن‌ها اضافه کرده‌ایم تا با طراحی ویندوز ۱۱ هماهنگ باشند.

اپلیکشین ایمیل ویندوز 11

به گزارش ورج، برنامه ماشین حساب هم در این بیلد تغییرات جزئی داشته است. مایکروسافت مدتی پیش این برنامه را با زبان #C بازنویسی کرد است و به توسعه‌دهندگان از سراسر دنیا اجازه می‌دهد در بهبود این برنامه از طریق گیت‌هاب کمک کنند.

از دیگر تغییرات این بیلد می‌توان به پشتیبانی از تماس صوتی تصویری به از طریق مایکروسافت تیم ادغام شده در ویندوز ۱۱ اشاره کرد. همچنین امکان به اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش به این نسخه از مایکروسافت تیم در ویندوز ۱۱ اضافه شده است.

مایکروسافت می‌گوید به‌روزرسانی‌های بیشتری برای برنامه‌های ویندوز ۱۱ در راه است. بر اساس گزارش‌ها موجود، احتمالاً ویندوز ۱۱ در ماه مهر امسال به‌صورت رسمی منتشر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات