اسپاتیفای پلاس؛ اشتراک ۱ دلاری به شرط مشاهده‌ی تبلیغات

چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
اسپاتیفای در حال ارائه‌ی آزمایشی اشتراک ارزان‌تری است که تنها ۰٫۹۹ دلار قیمت دارد؛ اما از ویژگی‌های نسخه‌ی اصلی بهره می‌برد.
تبلیغات

مدتی است سرویس‌های مختلف استریم محتوا به دنبال ارائه‌ی نوعی اشتراک با هزینه‌ی کمتر هستند تا کاربران بیشتری بتوانند از سرویس آن‌ها برخوردار شوند. در این بین راهکار جالبی ارائه شده است که درواقع مدلی از نسخه‌ی استاندارد اشتراک با مبلغ به‌مراتب کمتری است؛ اما برای جبران هزینه‌‌ها، کاربرانی که مشترک این سرویسی شوند در طول استفاده، پیام‌های تبلیغاتی مشاهده خواهند کرد.

این مدل اشتراک در سرویس‌های ارائه‌ی محتوای ویدئویی مدتی است ارائه شده؛ اما اسپاتیفای می‌خواهد نسخه‌ای ویژه از اشتراک  سرویس خود را البته با نمایش تبلیغات به کاربران ارائه بدهد. AndroidAuthority در این رابطه گزارش داده است که اشتراک جدید سرویس محبوب پخش موسیقی، اسپاتیفای پلاس نام دارد و اکنون مراحل آزمایشی را سپری می‌کند.

اسپاتیفای پلاس تنها ۰٫۹۹ دلار (۹۹ سنت) قیمت دارد و کاربران می‌توانند با پرداخت ماهانه تقریبا ۱ دلار به برخی از امکانات پریمیوم سرویس اسپاتیفای دست یابند. خرید این اشتراک به کاربر اجازه می‌دهد امکان پخش تمامی آهنگ‌های سرویس اسپاتیفای را داشته باشد و محدودیت‌ها تنها به برخی از ویژگی‌های این سرویس خلاصه می‌شود.

سرویس اسپاتیفای پلاس در نوع خود بسیار جالب به نظر می‌رسد؛ اما هنوز سؤالاتی وجود دارد که سران سرویس محبوب استریم موسیقی به آن پاسخ نداده‌اند؛ برای مثال، هنوز مشخص نشده است که کیفیت آهنگ‌های قابل پخش در سرویس اسپاتیفای پلاس تفاوتی با اشتراک‌های گران‌تر دارد یا آیا کاربر همچنان می‌تواند آهنگ‌ها را برای پخش در حالت آفلاین دانلود کند؟

البته پرداخت ۹۹ سنت به قدری برای کاربران خوشایند خواهد بود که احتمالا با چنین تفاوت‌هایی کنار خواهند آمد؛ اما باید در نظر داشت که ارزان بودن این سرویس با امکان نمایش تبلیغات جبران شده است و کاربران سرویس اسپاتیفای پلاس در هنگام استفاده از سرویس پخش موسیقی با تبلیغات مختلفی مواجه خواهند شد.

اگر تماشای تبلیغات برایتان آزاردهنده نباشد، انتخاب سرویس اسپاتیفای پلاس با پرداخت تنها ۹۹ سنت در ماه بهترین انتخاب برایتان خواهد بود؛ اما اگر تبلیغات را آزاردهنده می‌دانید، مانند سابق با پرداخت ماهانه ۹٫۹۹ دلار می‌توانید از سرویس استریم اسپاتیفای و بدون هرگونه نمایش تبلیغاتی لذت ببرید.

هنوز مشخص نشده است که نمایش تبلیغات به چه صورت خواهد بود. ممکن است در منوهای اپلیکیشن نمایش داده شود یا حتی نسخه‌های صوتی وجود داشته باشند که پیش از شروع هر موسیقی پخش شود. اشتراک ۹۹ سنتی اسپاتیفای یا سرویس اسپاتیفای پلاس بیشتر برای کسانی مناسب است که می‌خواهند از امکانات پریمیوم این سرویس محبوب با هزینه‌ی به‌مراتب کمتر استفاده کنند.

هنوز زمان دقیقی برای عرضه‌ی عمومی اشتراک اسپاتیفای پلاس مشخص نشده است و گفته می‌شود مراحل آزمایشی را پشت سر می‌گذرد؛ اما انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک امکان خرید اشتراک ۹۹ سنتی به سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای اضافه شود.

نظر شما کاربران زومیت در مورد چنین اشتراکی چیست؟ اگر از کاربران اسپاتیفای هستید، آیا حاضر به خرید اشتراک ۹۹ سنتی در ازای تماشای تبلیغات خواهید بود یا نسخه‌ی ۹٫۹۹ دلاری را ترجیح می‌دهید؟ اگر کاربر اسپاتیفای نیستید، آیا اضافه شدن نسخه‌ای ارزان‌قیمت با امکان نمایش تبلیغات می‌تواند شما را به خرید اشتراک اسپاتیفای یا هر سرویس دیگری ترغیب کند؟ نظر خود را با سایر کاربران زومیت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات