آیتیونز 11 آماده دانلود شد: سرعت بیشتر، رابط کاربری منظم‌تر

جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل اولین بار در کنفرانس معرفی آیفون 5 اطلاعات مختصری در رابطه با iTunes 11 ارائه کرد و بالاخره شب گذشته آن را برای استفاده عموم در دسترس قرار داد. آیتیونز 11 از نظر ظاهری دستخوش تغییراتی گردیده و در آن تمرکز بیشتری بر آلبوم‌های موسیقی شده است. علاوه بر تغییرات ظاهری امکانات تازه‌ای نیز در این نرم‌افزار اضافه شده است.
تبلیغات

آیتیونز 11 همانند نسخه‌های قبلی برای دو سیستم‌عامل ویندوز و مک قابل دانلود است.

اپل طراحی ظاهری آیتیونز را در نسخه 11 تغییر داده است و آن را به سیستم‌عامل iOS شبیه تر کرده است. تمرکز اصلی در نسخه جدید این نرم‌افزار در کاورهای بزرگ آلبوم‌های موسیقی و آهنگ‌ها است که در کتابخانه خود کاربر و فروشگاه موزیک اپل اعمال شده است.

آیتیونز 11 بیش از پیش با سرویس ابری iCloud یکپارچه شده است، علاوه بر آن موزیک پلیر کوچک آیتیونز نیز تغییر کرده و حالا امکان جستجو برای آهنگ، آلبوم یا خواننده آن بدون نیاز به مراجعه به نسخه تمام صفحه آیتیونز میسر شده است.

اپل نسخه جدید آیتیونز را «ساده‌تر» و «باهوش‌تر» از نسخه قبلی خوانده است.

اپل در ماه سپتامبر اعلام نموده بود که 435 میلیون کاربر، حساب آیتیونز با قابلیت «خرید با یک کلیک» را دارند و این بدین معناست که 435 میلیون نفر، اطلاعات مربوط به کارت‌های اعتباری خود را در اکانت اپل خود وارده نموده‌اند و از فروشگاه نرم‌افزار،کتاب و موسیقی اپل خرید می‌کنند. فروشگاه موسیقی اپل در حال حاضر بیش از 26 میلیون آهنگ را در خود جای داده است و کاربران طی 9 سال اخیر بیش از 20 میلیارد آهنگ را از این فروشگاه خرید کرده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات